Gå til innhold

Messenger - Får ikke logget på


KjellV

Anbefalte innlegg

Sitter her og surfer nett, er på IRC og laster ned. Men jeg får ikke logget meg på MSN Messenger. Kommer opp "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger service. Problemet er enten ved tjenesten eller ved Internett-ilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett.

 

Hva er galt? (Kan være at tjenesten er utilgjengelig men siden jeg koblet Internett for første gang med denne maskinen har jeg en følelse av at det er her problemet ligger).

 

Har ISDN og WinXP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vist dere savner dem sån.. hvorfår besøker dere dem ikke? :wink: :lol:

 

:roll: amatør. Trodde du kunne kjærlighetens relasjonsteori! Trenger du en forklaring? Ok, her er den:

 

Hvordan er ofte forholdet mellom damer og menn? Jo, damene vet mennene vil ha dem, dermed kan de utnytte denne fordelen til å styrke egne interesser, som f.eks lære oss opp til å skru på varmen når dem fryser, rydde etter oss, legge ned do-lokket og andre ting som faller unaturlig for oss gutter. Helst skal dette gjøres uten at de ber om det.

 

Så over til hvorfor vi ikke da kan besøke dem (for ofte):

Ved å holde avstand og ikke vise vår interesse åpenlyst vil de se på oss som mystiske, de vil se en person med selvkontroll og ikke minst anse oss som en real utfordring. Dermed er situasjonen snudd. De vil ha oss! Ingen gutt med hjernen på rette stedet (pikken) vil unngå å se fordelene med et slikt rollbytte.

 

Siden denne arbeidsmetoden krever masse selvkontroll (noe gutter flest ikke har) så finnes det unntak:

-one night stand med ei ukjent på byen

-en er så drita en ikke vet at en legger seg etter jenta en prøver å kapre

-en må huske å ha et par flørtete kommentarer innimellom til "målet" og gjerne andre alternative "mål" slik at de ikke tror du er homo (hvis du ikke er det da)

-dersom målet er drita får hun lov og utnytte deg (hey, er da måte på selvkontroll)

 

PS. Jeg har ikke dame og kan ikke fatte hvorfor :roll: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...