KjellV Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Sitter her og surfer nett, er på IRC og laster ned. Men jeg får ikke logget meg på MSN Messenger. Kommer opp "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger service. Problemet er enten ved tjenesten eller ved Internett-ilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett. Hva er galt? (Kan være at tjenesten er utilgjengelig men siden jeg koblet Internett for første gang med denne maskinen har jeg en følelse av at det er her problemet ligger). Har ISDN og WinXP. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har samme problem nå, men hos meg sier det at server is to busy!!!!!!! Lenke til kommentar
Invert Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg får heller ikke koblet opp msn messenger, er vel noen servere til messenger som ikke fungerer nå da skjedd sånn mange ganger før også. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 No msn for me neihter :| Pleier å løse seg selv etter hvert.. skjer en gang i blandt. Bare å vente. bfisk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jepp, bare å vente....men har venta ganske lenge nå Savner damene mine Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 samme problem.... den er nok midlertidig ute av drift... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Da sier vi problemet ligger en annen plass. Trodde bare det var her siden jeg aldri har hatt Internett på denne maskinen og jeg var på Messenger på en annen maskin for ikke alt for lenge siden. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jepp, bare å vente....men har venta ganske lenge nå Savner damene mine savner du damene dine du da... dakkar deg da..... vel, velkommen i klubben, snuffs, jeg savner også damene mine....., snuffs Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Takker forresten for raske svar Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 har samme problemet ja, kommer av og til inn på status siden dems der står det at alt er i orden, men de gangene jeg ikke kommer inn der står det at det er for mye trafikk. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har hørt et rykte (jaja.. rykter er bare rykter, jeg vet.. ) at serveren til .NET er nede pga. et ddos angrep.. Jeg tar ikke noe ansvar for dette ryktet, men det KAN (sier ikke at det er) en mulig forklaring på problemet.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kommer ikke inn jeg heller Lenke til kommentar
jossa Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg joiner klubben der.. får ikke logga på jeg heller.. vist dere savner dem sån.. hvorfår besøker dere dem ikke? :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jepp, bare å vente....men har venta ganske lenge nå Savner damene mine savner du damene dine du da... dakkar deg da..... vel, velkommen i klubben, snuffs, jeg savner også damene mine....., snuffs Jeg savner dama jeg har som skin i min msn Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 vist dere savner dem sån.. hvorfår besøker dere dem ikke? :wink: De tør ikke, tryggere å sitte på messenger å kjekke seg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 vist dere savner dem sån.. hvorfår besøker dere dem ikke? :wink: amatør. Trodde du kunne kjærlighetens relasjonsteori! Trenger du en forklaring? Ok, her er den: Hvordan er ofte forholdet mellom damer og menn? Jo, damene vet mennene vil ha dem, dermed kan de utnytte denne fordelen til å styrke egne interesser, som f.eks lære oss opp til å skru på varmen når dem fryser, rydde etter oss, legge ned do-lokket og andre ting som faller unaturlig for oss gutter. Helst skal dette gjøres uten at de ber om det. Så over til hvorfor vi ikke da kan besøke dem (for ofte): Ved å holde avstand og ikke vise vår interesse åpenlyst vil de se på oss som mystiske, de vil se en person med selvkontroll og ikke minst anse oss som en real utfordring. Dermed er situasjonen snudd. De vil ha oss! Ingen gutt med hjernen på rette stedet (pikken) vil unngå å se fordelene med et slikt rollbytte. Siden denne arbeidsmetoden krever masse selvkontroll (noe gutter flest ikke har) så finnes det unntak: -one night stand med ei ukjent på byen -en er så drita en ikke vet at en legger seg etter jenta en prøver å kapre -en må huske å ha et par flørtete kommentarer innimellom til "målet" og gjerne andre alternative "mål" slik at de ikke tror du er homo (hvis du ikke er det da) -dersom målet er drita får hun lov og utnytte deg (hey, er da måte på selvkontroll) PS. Jeg har ikke dame og kan ikke fatte hvorfor :wink: Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Til dere som ikke kommer inn på status siden, så står det altså: NET Messenger Service - Minor difficulties Vi vet vel alle hva MS mener med "minor" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 PS. Jeg har ikke dame og kan ikke fatte hvorfor :wink: Kanskje fordi du følger dine egne tips :-D Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Sikkert hovedserveren som er nede eller noe... kommer ikke inn jeg heller... får en del forskjellige feilmeldinger, jeg.. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ååå så grusomt... hva skulle vi gjort uten msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå