Mats1988 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heihå, som topic sier, leter jeg etter en addon som legger sammen alle tre windfury attackene tilsammens. Jeg har prøvd DamnWindfury, men den legger ikke sammen hele tiden, og det plager meg egentlig ikke så mye, men om noen vet om en windfury addon, som funker 100% ville jeg blitt glad for å høre om den. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/5694/ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Hm, ble ikke akkurat imponert over commentene jeg så på den modden da, men får prøve den selv også dømme den. Takk Lenke til kommentar
flakken Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvis du bruker Fubar så kan du hente WindfuryFU på files.wowace.com. Kan mene at "Shaman's Friend" gjør noe av det samme, den finner du på Curse Endret 24. juni 2007 av flakken Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bruker MikScrollingBattleText Den lagrer det ikke men trur du ser det der og da, du ser det hvertfall med AOE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå