edge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 17 times Lenge siden jeg har sett episoden. Glemte jo forresten også å nevne Joey. -.- Som også har vært kollegaen til Ross en periode. Vel neste spm: Hva vil Jack Geller "byttelåne" imot Richards "twinkie in the city"? Ikke Porschen, værtfall "Like I'd let him drive it" Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 17 times Lenge siden jeg har sett episoden. Glemte jo forresten også å nevne Joey. -.- Som også har vært kollegaen til Ross en periode. Vel neste spm: Hva vil Jack Geller "byttelåne" imot Richards "twinkie in the city"? Ikke Porschen, værtfall "Like I'd let him drive it" Det var faktisk det jeg var ute etter, forklarte meg kanskje litt dårlig, men det var derfor jeg skrev "byttelåne". Neste spm. den som vil. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kan komme med et spørsmål da. Hvordan møttes Rachel og Paolo i sesong 1 ,og hvordan blir det slutt ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Rachel fant katten til Paolo Paolo klådde på Phoebe Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor går Rachel til kiropraktor? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Fordi hun mener den ene foten hennes er kortere enn den andre? Faktisk ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Riktig. Hos dr. Bobby Bobby Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe. Nytt spørsmål: Hvem er Jason Something? Eller: Hva er "Science Boy" sin superevne/kraft? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe. Nytt spørsmål: Hvem er Jason Something? Eller: Hva er "Science Boy" sin superevne/kraft? "Super-human/natural Thirst for Knowledge". Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva var det som var så spesielt med Monica sine sandwicher som hun lagde av Thanksgivingrester? Og hva kalte Ross det? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hun legger en skive som er bløtet med saus i midten, "the moistmaker" Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hva er galt med Phoebes "cab" ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fordi de måtte kuttes over for å få ut likene Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva er mellomnavnet til Ursula? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå