Jason P. C. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bandet til kjæresten til søsteren til Joey Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Og hvilken type musikk er det? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 October 18th, såvidt jeg husker Også var det jo en gang Gunther spurte Rachel om bursdagen hennes, og han sa at han lagde en liste over bursdager. Da sa Ross December... før han ble avbrutt. Det er visst verre enn som så. http://en.wikipedia.org/wiki/Ross_Geller#Age_and_birthday Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilken TV-serie savner Chandler? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Melrose Place? Jeg kan si med en gang at dette er riktig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen andre kan kjøre på, er tom atm. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvilke gaver ga chandler og monica hverandre på "the worst valentines day ever"? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Chandler ga Monica en mix-tape der Janice synger på, og Monica ga Chandler en skinnjakke? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Monica gav del en sånn haresokk eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, det var ikke det jeg tenkte på. Phoebe: "I just had the worst valentines day ever"¨ Chandler: "I doubt that, tell them about our valentines day" Monica: "well, i got chandler a ******* and he ***********" Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I got chandler a wristwatch, and he wrote me a rap-song. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Riktig. Klokken kostet forresten 500$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå