Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Husker når vi hadde Snickers Cruncher her til lands, den var god. :-)
Siden det har gått noen uker tar jeg neste spørsmål;

Hva heter spillet som gjore at Rachel og Monica mister den lilla leiligheten til Chandler og Joey?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er noe rart med rumpa til Ross, husker ikke hva det var. Rachel tipset han til å gå til en urtedoktor(?). Han fant ut hva det var imotsetning til doktorene her.

Lenke til kommentar
Da prøver jeg meg på en, Forklar hva som foregår her:

Tenkte jeg skulle svare skikkelig. Ross oppdager noe nederst på ryggen, eller øverst på rompen i dusjen. han forteller Joey of Chandler om det. Chandler anbefaler at han kan gå til samme lege som fjernet hans tredje nippel. Det gjør han, men denne legen har aldri sett noe lignende før, og etterhvert som tiden går, kommer flere og flere inn for å se på den, helt til det er så fullt, som det er på bildet ditt. ;)

Etterpå får vi vite at den fortsatt ikke er fjernet, siden legene ikke var sikker på hva det var, men at de trodde det kanskje var ekstra hud. Da anbefaler Phoebe denne "urtedoktoren", eller guruen, som tror at den er sint osv., og prøver å behandle den med et par alternative metoder. Disse fungerer ikke, men da han prøver en ny, så presterer han å rive den av med klokken sin, og problemet til Ross er løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...