Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tar meg friheten. Istedet for å feire Thanksgiving med Ross og Monica drar foreldrene dems et annet sted, hvor drar dem? De drar vel ingensteder? De lager Thanksgiving hos Monica og samler hele Friends-gjengen der - Det er jo som vanlig ikke problemfritt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvor drar foreldrene til Ross og Monica var spørsmålet Kanskje en litt vrien en, men du er jo inne på riktig episode da så det skulle ikke være så vrient Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De gikk inn på rommet til Monica en gang for å kaste kaken Rachel hadde laget... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nope. Stedet er langt unna der de bor, har 2 navn det ene begynner på P og det andre på R. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Si heller svaret da. Ingen kommer til å klare den uansett, og jeg gidder ikke se alle episodene som omhandler thanksgiving. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var en som faktisk var inne på riktig episode da men.. Jaja svaret er Porto Rico Var kanskje litt vrien den Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) første sesongen det, da hele thanksgiving middagen går i vasken og de spiser toast istedenfor :!: Endret 5. august 2008 av Silo Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Nytt spørsmål da. Hvilken episode er den første vi får se Tag? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sesong 7, episode 4 hvis jeg ikke tar helt feil. Der rachel skal finne en assistent ? :O Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nei, det er lenge før det. Min lillebror kom over han ved en tilfeldighet i en episode lenge før han skal bli assistenten til Rachel. Jeg regner med ingen kommer til å klare den med det første, men det var sesong 3 episode 22. Du ser han rundt det 16-17. minutt. Legger ut screenshot etterpå EDIT: Etter å ha sett nærmere på bildene, er jeg ikke lenger sikker på om det er han. Dere kan bedømme selv: Endret 7. august 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det ligner, men er nok ikke han Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror heller ikke at det er Tag, selv om han lignet veldig! Men da hadde vel Silo rett og kan legge ut nytt spørsmål...? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor lager ikke Phoebe "oatmeal rasin cookies"(vet ikke navnet på norsk ) oftere? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fordu hun føler det er urettferdig mot andre kjeks? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror heller ikke at det er Tag, selv om han lignet veldig! Men da hadde vel Silo rett og kan legge ut nytt spørsmål...? Jada, er gått over 24 timer uansett, så den som vil kan ta neste spørsmål. Og ja, det lignet veldig på Tag, men problemet er at personen som går forbi, er nesten prikk lik Tag, 5 år senere. Derfor er det lite sannsynlig at det er han. Han er ikke så gammel, selv i sesong 7/8, så han må ha forandret seg en del på de årene. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Joeys usynlige venn heter? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Maurice. Yrke: Space cowboy! Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har gått en stund så jeg tror folk kan legge ut ny oppgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå