edge Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 The Swing Kings. Chandler til Monica: "Because when we first danced to them was the time I knew that you were the woman I wanted to dance all the dances with"(ikke helt ordrett, men skitt..) Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Okai. Hvis noen andre vil kan de ta neste. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kven var 3.personen i rommet då sjefen til Rachel og Rachel sjølv avklarte babykjøpingssituasjonen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Hmm Nå husker jeg ikke navnet, men det var en mann fra "Human resources". Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hmm Nå husker jeg ikke navnet, men det var en mann fra "Human resources". Jeg mener dette er riktig. Du kan sikkert sette i gang med neste. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Det har uansett gått over 24 timer, så vi tar neste. Når friends-gjengen ser at "Ugly naked guy" skal flytte, hva står det på de fleste eskene de kan se fra leiligheten til Monica? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det har uansett gått over 24 timer, så vi tar neste. Når friends-gjengen ser at "Ugly naked guy" skal flytte, hva står det på de fleste eskene de kan se fra leiligheten til Monica? Ironisk nok. Klær (Clothes) Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva heter, ifølge Ross, "the state of true awareness"? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hvem sin dress skulle Chandler få låne til bryllupet sitt? (Husker ikke om han faktisk brukte den) Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I unagi-episoden gir Chandler en kasett til Monica. Hvem er den orginalt lagd av?(vet det er for easy, men..) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Janice, men jeg kan ikke etternavnene hennes i hodet. De er for rare og for mange! Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Var bare Janice man var ute etter. Kjør i vei, nå tar jeg pause fra denne tråden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tar meg friheten. Istedet for å feire Thanksgiving med Ross og Monica drar foreldrene dems et annet sted, hvor drar dem? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hm, sikker på at du ikke tenker på foreldrene til Debra i alle elsker ramond? de dro ihvertfall til Turkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå