Poor Leno Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Asken etter Pheobes døde bestemor? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når Joey, Ross og Monica kaster ball til hverandre uten å miste den over lang tid, kommer Chandler inn døra og vil være med. Hva er Chandler? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor måtte Ross kvitte seg med Marcel? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fordi Marcel begynte å humpe på alt. Lamper, folk og, såvidt jeg husker, en bamse av en sort. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Riktig Vet ikke med den bamsen, men resten vart i hvertfall riktig. Din tur Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gir ballen tilbake til Zeke om du har noe godt på lager Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fordi Marcel begynte å humpe på alt. Lamper, folk og, såvidt jeg husker, en bamse av en sort. Rachel: "Well, lets just say that my Curious George isn't curious anymore". Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke i kveld dessverre Den som vil kan vel da ta neste Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hva forbinder du med "Blargon 7"? Endret 6. mars 2008 av atrax Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er vel planeten Joey skal dra til i et skuespill. Forøvrig tidenes kuleste movieprop, den stigen. Synes å huske at sitatet er slik: "And so, I'm gonna get on this spaceship. And I'm gonna go to Blargon 7 in search of alternative fuels. But when I return, 300 years from now, you will be long gone, but I won't have aged at all. So tell your great - great granddaughter to look me up, because, Adriane, baby, I'm gonna wanna meet her" *klisterhjerne* Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Tenker den er riktig, er vel bare å kjøre videre Din tur, edge. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gir den videre. Kjør i vei den som vil Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor lenge var Phoebe gift med sin mann som var "gay" ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bumpibump -This is what evil must taste like! Hvem og hvorfor? (et av mine favorittsitater forresten) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bumpibump -This is what evil must taste like! Hvem og hvorfor? (et av mine favorittsitater forresten) Husker ikke helt situasjonen, men jeg mener hvert fall at det er Phoebe som sier det etter å ha smakt på en eller annen cookie, eller kanskje det var macholate(?) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva er Rachels fars navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå