Reeve Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg tror det er NBC eller Warner Bros. Nei, jeg vet ikke hvem som kjøper episodene, men Warner Bros produserer dem hvertfall Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er korrekt... var egentlig ikke det jeg skulle frem til, men jeg formulerte spørsmålet helt feil så svaret ditt var helt korrekt med tanke på at jeg stillte feil spørsmål... vanskelig å forklare svaret ditt var riktig på det spørsmålet jeg stillte men det jeg mente å spørre om var: Hvem er Produseren til Friends? svaret på det var Kevin S. Bright. men selvfølgelig må du bare kjøre på Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Aha Uansett, den som vil kan ta neste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem er dette? og hva gjør han her? ( klikk på bildet for å se større versjon ) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Han tar et mentalt bilde av gjengen Han er kjæresten tilphoebe og han blir svært begeistret av omtrent alt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe ja , det er helt korrekt _Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan fikk Chandler sin første pakke med kondomer? ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var ikke det av moren sin da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvilket rykte sprer Ross og vennen hans(Brad Pitt, husker ikke navnet) om Rachel når de går på high school? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 At hun hadde en tissemann Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva var navnet på "bandet" til Ross og Chandler når de gikk på skolen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Way - No Way. Noen andre kan kjøre i vei! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor sa Chandler dette: "What kind of scary birthdayparties did you go to?" (kanskje ikke helt ordrett) Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 var det ikke ? What kinda scary ass clowns came to your birthday party ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Jo, den nederste var vel mer riktig Men han sa det til Joey etter Joey sa at han var redd klovner eler noe sånt? Han beskrev hvertfall en klovn, og da sa chandler det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, det var når dem skulle velge hvilken baby som var ross sin, det var en baby med klovner på genseren sin og en med ender så skulle dem kaste kron og mynt eller heads og tail som det heter på amerikansk, så foreslår joey at siden ender har hode så skal da det være valget om det blir heads, men poenget er jo at klovner også har hoder og da sier Chandler det der oppe Litt knotete forklart men det skulle funke^^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Sant Er vel din tur da Nå som du sier det, så husker jeg det og. Kan bekrefte at det er riktig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har ikke tid til og lage noe nå så fritt fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå