Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ross kjeder seg, etter å ha flyttet inn med Joey og Chandler, og har et sinneproblem (egentlig Phoebe sin feil, etter lappen på matpakken), og Joey viser Ross hva man gjør på Onsader :) På bildet ringer de til Chandler, og Joey later som han er enjente som liker han og sier "I looove you" og noe annet. Chandler svarer med noe ala. "For the love of god stop! Its been 6 months"

Lenke til kommentar
Ross kjeder seg, etter å ha flyttet inn med Joey og Chandler, og har et sinneproblem (egentlig Phoebe sin feil, etter lappen på matpakken), og Joey viser Ross hva man gjør på Onsader :) På bildet ringer de til Chandler, og Joey later som han er enjente som liker han og sier "I looove you" og noe annet. Chandler svarer med noe ala. "For the love of god stop! Its been 6 months"

Riktig, og fremdeles like morsomt :-)

Marvin

Lenke til kommentar
"They should put that on the box!"

Forklar sitatet og situasjonen. =)

Rachel har nettopp fortalt Ross at hun er gravid, og han skjønner ingen ting, siden de brukte kondom. Men, så forteller Rachel at det kun funker 97% av gangene de brukes.

KLarer ikke å komme på et nytt et, dessverre.

Lenke til kommentar

jeg tar gjerne et nytt spørsmål jeg: hvor mange år var friends på lufta? er ikke sikker på om spørsmålet har vært før og det er veldig simpelt men jeg kom ikke på noe bedre. ettersom at jeg pratet meg bort kan jeg si spørsmålet om igjen :p hvor mange år var friends på lufta?

Lenke til kommentar
jeg tar gjerne et nytt spørsmål jeg: hvor mange år var friends på lufta? er ikke sikker på om spørsmålet har vært før og det er veldig simpelt men jeg kom ikke på noe bedre. ettersom at jeg pratet meg bort kan jeg si spørsmålet om igjen :p hvor mange år var friends på lufta?

10 år

Lenke til kommentar

Fra første innlegg:

Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang.

Jeg regnte med at han var helt sikker, men kom bare ikke på en ny oppgave. Fant det ikke nødvendig å si at det da var fritt fram, da jeg fant det selvinnlysende. =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...