Marbash Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvilket ord er det Ross nærmest skriker ut når Chandler og Rachel hjelper han med å bære opp hans nye sofa? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva betyr det egentlig? Hørtes mer ut som "piff it" btw.. Hva så enn det betyr Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan vel si at det må bli det samme som "roter" eller "vend". Venter bare på bekreftelse jeg nå, så kommer jeg med et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da bekrefter jeg svaret for deg! PIVOT!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Bare kom med nytt du Er 100% sikker på at det er "Pivot" som betyr sno/roter etc. noe i den dur. Endret 7. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ok, da kommer et nytt spørsmål. Joey, Ross og Chandler har i en episode en filmkveld som ender med at Joey og Ross sovner i armene til hverandre etter at Chandler tidligere på kvelden har dratt. Hva er det Chandler oppgir som grunn for at han ønsker å dra? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han vil dra før Joey begynner og kalle alle bitch Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Holder på med lekser så jeg får ta en enkel en. Hvilken film ser dem på da Chandler drar, og hvilken film ser dem etterpå for og lage en dobbel feature? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Die hard og die hard2, eller så har joey leid 2 av samme filmen ellens. Endret 7. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 for vel gi den til eivivous(som har et meget vanskelig navn ) de så die hard 1, 2 ganger Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Mener Joey ville se Die Hard 1 to ganer. Tror jeg da. (edit; Iiiip! Ta neste du, Eivicious) Endret 7. januar 2008 av reverto Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ok. Hva er det Ross kler seg ut som istedet for en julenisse? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Armadillo. Tok fra samme sesongen, nå hva? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er riktig. Det bare lå en dvd vedsiden av meg også så jeg bakpå bare for å finne på noe og der var den Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt spm. Joey sier i en episode at han takket nei til et profilintervju med soap opera digest. Hva var grunnen hans for å takke nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Siden han dreit seg ut på forrige intervju, ved og si at han skrev replikkene sine selv, så de drepte karakteren hans. Han vil ikke blir intervjua siden han er redd for og gjøre samme feilen igjen. Hvis det er riktig kan noen andre ta neste spm.. Holder fortsatt på med lekser noe som ikke er så lett mens man sitter på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå