Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er... *trommevirvel* RIKTIG Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 tar det neste jeg da: hvem spiller Frank Buffay jr.? Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen som har tenkt å legge ut et spørsmål til så kan jeg vel prøve meg: hvor mange episoder har det vært av Friends? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 320 og noe tror jeg, husker ikke eksakt nå Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 320 og noe tror jeg, husker ikke eksakt nå feil, sorry er litt færre. bytte om de to første sifrene og legge til 8 er du der Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 238 episoder ^^ Fortsetter jeg da. Hva er en av de andre titlene serien kanskje skulle hete? Endret 2. januar 2008 av Kanius Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Across the hall tror jeg! Lurer på om spørsmålet har vært spurt før! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Var vel noe med Central Perk også. Friends for life eller noe også tror jeg, det var en del forskjellige. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det er rett, selv om jeg ikke vet om det har blitt spurt før.. Gidder ikke lese gjennom 56 sider for å finne det ut I USA var det: Across the Hall, Six of One, Friends like These, Friends like Us og Insomnia Café. Endret 2. januar 2008 av Kanius Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Var det jeg eller Poor leno som hadde rett? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Regner med at denne er litt for lett, men jeg er trøtt og uoppfinnsom nå, så here goes! More tea, Mr. Chandler? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Skal vi si hvem som sa det? Isåfall er det vel butleren som Chandler hadde når han var ung, samme butler som faren ville være med istedet for moren til Chandler. Edit: Hvis det er riktig kan noen andre ta, jeg legger meg nå, skole i morra Endret 2. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er korrekt ja! Noen får finne på et nytt, spennende spørsmål! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvem blir Chandler sittende fast i en sånn minibank rom sak under blackouten, altså da strømmen går? Noe som er litt rart med den episoden er at de bruker telefonen selv om strømmen er godt Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jill Goodacre, Ellers så er det vel slik at selv om strømmen går så går ikke nødvendigvis telefonen, da den går på eget nett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er riktig men telefonen går jo på strøm. Dette innlegget ble sikkert stygt skriver på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå