Reeve Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 To firere er jo en hard eight Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Bare ta du, så ikke tråden ligger død så lenge EDIT: Innlegg nummer 4000 Endret 1. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Grats^^ Rachel hadde engang en drøm, eller det ble 2 etter hvert, hva var drømmene om? Tips: Ross ble veldig sjalu.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Grats^^ Rachel hadde engang en drøm, eller det ble 2 etter hvert, hva var drømmene om? Tips: Ross ble veldig sjalu.. At hun hadde en omgang med Joey og Chandler. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når Chandler skal prøve å slutte å røyke, får han låne en "tape" av Rachel som gjør at han blir ganske femi. På denne tapen leser også Joey inn en beskjed til Chandler. Hva er den? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Joey is your best friend, and you want to make him a cheese sandwich every day. You also want to buy him houndreds of dollars worth of pants! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Joey is your best friend, and you want to make him a cheese sandwich every day. You also want to buy him houndreds of dollars worth of pants! Noen som har lært hjemmeleksene sine ser jeg? Selvfølgelig er det riktig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøper man alle på DVD, en sesong etter den andre, så blir det meste innlært etterhvert ___ Beskriv "The Geller Cup" Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 The "Geller Cup" er en pokal som har gått i Geller-familien i generasjoner, og plutselig dukker opp i hendene på Monica, som skal ha med Ross på en rugby/amrikansk fotball kamp og spille om å få ha den pokalen videre. Den er lagd av tre og det står et lykketroll oppå Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så korrekt og detaljert som det blir Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk... kommer ikke på noe spørsmål, så dere kan bare velge et dere Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dan Castellaneta har hadd en gjesterolle i Friends - hvilken? Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Var ikke han dyrepasser i en dyrehage eller noe da? EDIT: Hvis det er riktig, kan noen andre spørre. jeg har ikke tid nå Endret 2. januar 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Er nesten helt sikker på at det er riktig Hvem sier dette? og når? I thought it was natures way to tell you to die Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vedder på at det er Chandler, men aner ikke når Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 I sesong 6, de to "what if..." episodene Chandler sier det når han står ved sykesengen til Phoebe, og hun har akkurat fått hjerteinfarkt. Det var i hvertfall det jeg var ute etter Din tur. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvem er Gandalf?(Leter ikke et ringenes herre Gandalfen ) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Vanskelig å forklare skikkelig, men det er han vennen til Ross og Chandler som er skikkelig god til å feste Husker ikke hvor de kjenner han fra, men du får vite om han i en episode der han egentlig skal være med ut og feste med Chandler, Ross og Joey, men så tror jeg han sitter fast i Chicago hvis jeg tar rett Hvis du godtar svaret mitt, kan hvem som helst komme med neste spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå