NoPain74 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hun hører på at Joey sier noe dumt om en jente eller liksom at han ikke skal ringe henne tilbake eller noe og derfor kaster hun bolla... Er jeg inne på noe i det hele tatt? De snakker ihvertfall om jenter. Joey skal ha med Chandler på en double date, og de argumentene som han bruker, er de som gjør at Rachel kaster bollen på ham, og det er de jeg vil vite... Marvin Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det den episoden hvor Chandler blir sittende igjen med Janice? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det den episoden hvor Chandler blir sittende igjen med Janice? Jepp Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm.. Hva var argumentene.. Det eneste jeg kan huske er at Chandler sier: Remember, you get the pretty one, I get the mess... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det den episoden hvor Chandler blir sittende igjen med Janice? Jepp Må nesten innrømme at jeg ikke kan komme på grunnen til "bolla". Er en god stund siden jeg har sett episoden, og jeg kan ikke komme på det. Har tenkt på det ganske lenge faktisk. Hvis det ikker er noen som finner tu av det snart, så får du bare gi svartet, og kanskje kommet med et spørsmål som er litt lettere? Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg bare hopper over på en nå jeg... Hvilket nr på leiligheten er det til yetien (Danny) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg bare hopper over på en nå jeg... Hvilket nr på leiligheten er det til yetien (Danny) Det har tatt litt tid, men jeg tror jeg har kommet frem til at det er nummer femten, kan det stemme? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg bare hopper over på en nå jeg... Hvilket nr på leiligheten er det til yetien (Danny) Det har tatt litt tid, men jeg tror jeg har kommet frem til at det er nummer femten, kan det stemme? Ingen som har lyst til å fortsette? Makan. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ok da tar jeg neste.. HVaslags sted var Central Perk før det ble kaffebar? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 En bar hvor de solgte øl om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dårlig med folk som har lyst til å fortsette med quizen? Savner litt at det var mange som var med jeg. Men, kanskje folk har gått tomme for spm.? Hvert fall jeg har noen til på lager. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva heter "Joshua" som Rachel dater, til etternavn? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bergin eller Bærgin eller hvordan det nå enn skrives? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bergin eller Bærgin eller hvordan det nå enn skrives? Du er inne på noe. Navnet hans skrives "Joshua Burgin". Og du får selvfølgelig rett, din tur. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva sier Chandler er grunnen til at han må dra vekk fra Janice og hvor drar han? Han drar med fly for og gjøre det litt lett. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Fordi han ikke klarer å slå opp med henne på vanlig måte. Han reiser til Yemen, og mener adressen er 25 Yemenroad, Yemen. Hva er en "Joey Special"? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Riktig med sted ja, men hva sier Chandler til Janice er grunnen til at han må dra? Edit: når jeg ser tilbake på det tidligere innlegget så var det veldig dårlig formulert. Min feil, men du greier sikkert denne også ^^ Endret 29. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Var på grunn av jobben hadde overført han Kan kunne komme tilbake når de hadde funnet noe som kunne erstatte bensin (tenker jeg, tror han sa fuel, som kan være ganske mye forskjellig) Det er jeg ikke sikker på er rett, men er det rett, så gjelder fortsatt spørsmålet mitt i min forige post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå