Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Hun hører på at Joey sier noe dumt om en jente eller liksom at han ikke skal ringe henne tilbake eller noe og derfor kaster hun bolla... Er jeg inne på noe i det hele tatt? :cool:

De snakker ihvertfall om jenter.

Joey skal ha med Chandler på en double date, og de argumentene som han bruker, er de som gjør at Rachel kaster bollen på ham, og det er de jeg vil vite...

Marvin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det den episoden hvor Chandler blir sittende igjen med Janice? :hmm:

Jepp

Må nesten innrømme at jeg ikke kan komme på grunnen til "bolla". Er en god stund siden jeg har sett episoden, og jeg kan ikke komme på det. Har tenkt på det ganske lenge faktisk. Hvis det ikker er noen som finner tu av det snart, så får du bare gi svartet, og kanskje kommet med et spørsmål som er litt lettere? :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Riktig med sted ja, men hva sier Chandler til Janice er grunnen til at han må dra?

:)

Edit: når jeg ser tilbake på det tidligere innlegget så var det veldig dårlig formulert. Min feil, men du greier sikkert denne også ^^

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Var på grunn av jobben hadde overført han ;)

Kan kunne komme tilbake når de hadde funnet noe som kunne erstatte bensin (tenker jeg, tror han sa fuel, som kan være ganske mye forskjellig)

Det er jeg ikke sikker på er rett, men er det rett, så gjelder fortsatt spørsmålet mitt i min forige post ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...