Marbash Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 My Giant. Riktig. Din tur. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva ble Friends kalt i USA? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Across The Hall? Mener å ha lest noe slikt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Blant annet ja, men var ikke det jeg tenkte på(Friends har ganske mange navn). Har noe med Central Perk å gjøre. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Blant annet ja, men var ikke det jeg tenkte på(Friends har ganske mange navn). Har noe med Central Perk å gjøre. Insomnia Café? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg mener å huske å ha lest at den egentlig skulle hete Friends like us eller Friends like these. er en av disse riktig svar? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 3 guys, 3 girls and a coffee shop Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Marbash har selvfølgelig rett De andre er vel rette og, men var Insomnia Café er det jeg lette etter Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I episoden hvor jentene taper leiligheten. Så er det et veddemål som innleder alt sammen hvor Chandler og Joey gjetter hva jentene har handlet. Hva er det siste som kommer opp av posen, og hvorfor har de kjøpt det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Teip, fordi chandler og joey brukte opp alt når de lagde morsomme ansikter Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Teip, fordi chandler og joey brukte opp alt når de lagde morsomme ansikter Selvfølgelig, helt korrekt. Din tur. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvilken sang pleide faren til Phoebe å synge til henne når hun var liten? Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sleepe girl, sleepe girl why won't you go to sleep... Sleepe girl, sleepe girl, you're keeping me up.. well yeah.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hvilken sang pleide faren til Phoebe å synge til henne når hun var liten? "Oh, sleepy girl, sleepy girl, why won't you sleep. Sleepy girl, sleepy girls, you're keeping me up." Var ikke rask nok gitt. Endret 19. oktober 2007 av Marbash Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sleepe girl, sleepe girl why won't you go to sleep...Sleepe girl, sleepe girl, you're keeping me up.. well yeah.. Correctumundo Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva sier Chandler etter Ross har sagt: I don't know if I'm hungry or hoorny... Etter Joey har forklart at det er mange typer Jenter ute i verden (han bruker som eksempel iskreemer) Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva sier Chandler etter Ross har sagt: I don't know if I'm hungry or hoorny...Etter Joey har forklart at det er mange typer Jenter ute i verden (han bruker som eksempel iskreemer) Then stay the hell out of my freezer ? Marvin Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ingen bekreftelse på om det er riktig? Hvis det er riktig, vil jeg gjerne vite hva hvorfor Rachel kaster bolle på Joey. Marvin Lenke til kommentar
SKOK Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hun hører på at Joey sier noe dumt om en jente eller liksom at han ikke skal ringe henne tilbake eller noe og derfor kaster hun bolla... Er jeg inne på noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå