Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svaret er Mount Rushmore, Joey tror det er Count Rushmore.

9552765[/snapback]

Se der ja... Så at du og Marvil var inne, og da regnet jeg med at det ble litt action :)

Det er din tur og jeg skal endelig få dra hjem fra jobb :)

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar
Yeah yeah, da får jeg vel slenge ut et spørsmål, da: Hva er Gunthers replikk?

post-73595-1190501686_thumb.jpg post-73595-1190501700_thumb.jpg

9552829[/snapback]

Tror det er episoden hvor han finner ut om Mark, og han går bak å knuser en hel haug av glass. Husker ikke helt replikken, kanskje noen andre ?

Marvin

9552961[/snapback]

"i dropped a cup."

Lenke til kommentar
Var vel meg, da?

Ross: "Does that sound like something you can do? DOES IT??"

Forklar :)

9554147[/snapback]

Det er vel fra det sommerhuset når Ross og Rachel ble sammen igjen for en liten stund. Hun hadde skrevet ett veldig langt brev som endte opp i at han tok ansvaret for at det ble slutt forrige gang. Han prøver å lese brevet, men det er midt på natten og brevet er veldig langt, så han sovner mens han leser det. Når Rachel kommer ned om morgenen spør hun Ross om han har lest brevet og om det er noe han kan gjøre. Han vet jo selvsagt ikke hva hun snakker om, siden han ikke leste brevet og for å hale ut tiden spør han seg selv kanskje det som du spurte om.

De snakker om dette etter at de våkner neste morgen og da sier han også dette når han snakker om brevet og at han ikke leste det. Det kan være derifra også.

Marvin

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig korrekt.

Kan nevnes at hun spør om han tar på seg fullt ansvar for alt som ledet til at de slo opp i utgangspunktet.

Kjør på! :)

9554890[/snapback]

Er det noen som har en fin oppgave liggende? Tar litt tid før jeg får lagt ut en ny...

Marvin

Lenke til kommentar

Det er en gammel klassekamerat av Chandler som er en filmprodusent og Joey vil da at Chandler skal spørre henne om en audition, men chandler syns det blir litt uanstendig å bare ringe henne uten at de har snakket sammen i 10 år og bare spørre om en tjeneste så du møtes noen ganger før han spør, men det ender opp med at hun damen tror at chandler liker henne og vil bli sammen, men det vil ikke hun. Da later Chandler som om han blir skuffet og hun spør om det er noe hun kan gjøre for å få han til føle seg bedre og da spør Chander om auditionen.

Huff. altfor treg. :thumbdown:

Endret av alec1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...