Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor hadde ikke Joey sex på den sofaen?

post-112208-1190143123_thumb.png

9523173[/snapback]

Han er med en jente hjem, som han tror han har hatt sex med før. Han husker ikke henne, men han husker leiligheten og hvor de har hatt sex. Det viser seg at det var romkameraten hennes. Grunnen til at de ikke har sex i den sofaen husker han når han går på kaktussen og stikker seg..

marvin

Lenke til kommentar
ross og chandler prøver å slutte på gym pga det krever penger hver mnd fra dem... hvorfor klarer dem ikke å slutte av medlemskapet der?

bonus : hvilken episode skjer dette i?

9548844[/snapback]

De klarer ikke å slutte, fordi de må prate med en veldig fin dame for å slutte og da klarer de ikke å gjennomføre det.

Husker ikke hvilken episode det er i, så da må jeg vente til jeg kommer hjem fra jobb for å se om jeg finner episoden...

Marvin

Lenke til kommentar
ross og chandler prøver å slutte på gym pga det krever penger hver mnd fra dem... hvorfor klarer dem ikke å slutte av medlemskapet der?

bonus : hvilken episode skjer dette i?

9548844[/snapback]

De klarer ikke å slutte, fordi de må prate med en veldig fin dame for å slutte og da klarer de ikke å gjennomføre det.

Husker ikke hvilken episode det er i, så da må jeg vente til jeg kommer hjem fra jobb for å se om jeg finner episoden...

Marvin

9549060[/snapback]

hehe helt korrekt ;P hadde satt pris på om du nevnte episoden :p vil se den episoden om igjen :love:

Lenke til kommentar
Hva het Chandler's tidligere romkamerat?

9550799[/snapback]

Sitter fremdeles her på jobb og funderer....

Han var jo selvsagt romkamerat med Ross når de gikk på skole og han bodde en liten periode med han som skrek så fælt og var litt koko i hodet, når Joey flyttet ut så vidt det var.

Tror egentlig at du tenker på den gangen Joey og Chandler krangler som ett gammelt hvor en har vært utro og Joey spør "Var han en bedre romkamerat en meg ? " Litt usikker på hvem de snakket om. Har lyst til å si, Chip ? Tror ihvertfall at det er ett enstavelses navn...

Marvin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...