NoPain74 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det er den konkurransen, ja. Phoebe vinner ikke. 9512637[/snapback] Siden jeg allerede har sagt at det ikke er Monica, så må det jo nesten bli Joey. Kom plutselig på at du kanskje mener hvilken av figurene som vinner, ikke personen.... Er det forresten her hvor Joey vurderer å ikke dra allikevel, fordi det var mye morsommere med denne konkurransen en det han egentlig skulle ? Marvin Endret 17. september 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Kom plutselig på at du kanskje mener hvilken av figurene som vinner, ikke personen.... 9512655[/snapback] God idé. Jeg forventer egentlig ikke at noen skal huske det, men det er Phoebes figur, Alan, som vinner. Og nei, Joey drar på audition allikevel. Din tur. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Vi har vel tidligere i denne tråden fått vite det rareste stedet som Phoebe har hatt sex, si vidt jeg husker. Hvor er det rareste stedet Joey har hatt sex, og hva er responsen fra de andre ? Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 På et bibliotek. Responsen var vel noe à la "What where you doing in a library?". Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 På et bibliotek. Responsen var vel noe à la "What where you doing in a library?". 9512765[/snapback] Joey: Okay, my weirdest place would have to be... the women's room on the second floor of the New York City public library. Monica: Oh my God! What were you doing in a library? Din tur Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Hvilket fancy navn har denne jenta? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Hvilket fancy navn har denne jenta? 9512799[/snapback] Synd at jeg ikke klarer å stave prescius, ellers tror jeg at jeg at jeg skulle klart det Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er i det snille hjørnet i dag, og godtar svaret ditt. Dagens visdomsord: Precious. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er i det snille hjørnet i dag, og godtar svaret ditt. Dagens visdomsord: Precious. 9512832[/snapback] Hvor mister Rachel ringen sin ? (som hun skal levere) Marvin PS! Jeg er på jobb, så jeg får ikke lagt ut noen fine bilde oppgaver, bare kjedelige tekst oppgaver Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Ingen som har lyst til å ta oppgaven? :O Vel, ho mister den i Monicas lasagne. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ingen som har lyst til å ta oppgaven? :O Vel, ho mister den i Monicas lasagne. 9521726[/snapback] Nå begynte jeg nesten å lure... Det var jo ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave... Kom igjen Marvin Endret 18. september 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hvem er gjesteskuespiller i denne episoden? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Brad Pitt............ Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Brad Pitt............ 9522221[/snapback] men i svarte.... kan man ikke få tid til å finne frem bildet uten at noen andre skal kapre tråden?? :) Jeg kan forresten bekrefte at det er riktig.... Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Da trengs vel ikke min bekreftelse, regner jeg med. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Da trengs vel ikke min bekreftelse, regner jeg med. 9522471[/snapback] Da får vi vel bare vente på jim'ern... Bare synd at han logget av forumet nå.. Marvin Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) I episoden som Chandler skal fri til Monica, så går alt galt. Hun ender opp hos Richard. Chandler snakker med Joey om dette å har ett forslag men han trenger hjelp av Joey til å gjennomføre det. Jeg skriver hva Chandler foreslår, å vil gjerne ha svaret Joey gir han. Chandler: You know what I'm gonna do? I'm going over there, and I'm gonna kick his ass. Will you help me? Joey: .................................................... Endret 18. september 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) I don't know if us getting our asses kicked is the best idea Edit: Fant klippet nå og han sier: "Look, Chandler, I dont think us getting our asses kicked is the solution." Endret 18. september 2007 av alec1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Stemmer det. Genial kommentar av Joey. Man ser lett forskjellen på de i de tidligere episodene når Monica er ute med han. Tom Selleck er en SVÆR mann i forhold til Matt LeBlanc og Matthew Perry. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hvorfor hadde ikke Joey sex på den sofaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå