Reeve Skrevet 12. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Noen andre kan ta, jeg gidder ikke Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 I en episode selger Rachel et dyr til Gunther. Hva slags dyr er det, hva tror Gunther det er først (til Ross), og hvem er opprinnelig (2stk) med i ballspillet som utspiller seg i samme episode? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Det er en katt, Gunther tror det er en slange, og Joey og Ross er stifterne av balleken. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvilken sang synger Ross og Rachel, og hvorfor? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Sir Mixalot - Baby Got Back Fordi Emma flirer av det. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvem er dette? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvem er dette? 9480585[/snapback] Her kommer jeg hjem, og så ligger det en så enkel oppgave klar bare til meg?? Det er selvsagt RUSS, som Rachel dater. Alle, bortsett fra Rachel ser at det er en kopi av Ross helt til slutten av episoden. Er litt usikker, men mener å ha hørt at han ble spilt av broren til David. Noen andre som vet dette ? Marvin Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hvorfor er Chandler, Rachel og Monica her ? Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Det må være bullshit, for Schwimmer har så vidt jeg vet ikke en bror. Det bildet der, ser ut til å være fra der Phoebe synger for de barna, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Det må være bullshit, for Schwimmer har så vidt jeg vet ikke en bror. Det bildet der, ser ut til å være fra der Phoebe synger for de barna, men jeg er ikke sikker. 9481284[/snapback] Da er det sikkert ikke broren hans, men det er der Phoebe synger for de barna. Lærer dem litt om hvordan livet egentlig er... You're up Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Med mindre dere vil vente til etter Norge-Hellas, kan noen andre hive opp en oppgave. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Med mindre dere vil vente til etter Norge-Hellas, kan noen andre hive opp en oppgave. 9481429[/snapback] Jeg får ta en mens vi venter på at kampen skal bli ferdig. Hva driver Chandler med, og hvorfor ? Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Pause i kampen = tid for å løse oppgaver =D Chandler sover til en kassett som skal få han til å slutte å røyke. Dama på kassetten snakker om at han er en sterk og selvsikker kvinne, noe som medfører at Chandler blir mer og mer kvinnelig i hverdagen. Det bildet der er vel fra der han tar på lepomade, og gjør noe jeg ikke skjønner hvorfor han gjør. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Pause i kampen = tid for å løse oppgaver =D Chandler sover til en kassett som skal få han til å slutte å røyke. Dama på kassetten snakker om at han er en sterk og selvsikker kvinne, noe som medfører at Chandler blir mer og mer kvinnelig i hverdagen. Det bildet der er vel fra der han tar på lepomade, og gjør noe jeg ikke skjønner hvorfor han gjør. 9481817[/snapback] Det er selvsagt helt riktig. Da er det din tur igjen, men det kommer vel ikke noe ny oppgave før kampen er ferdig? Har jo fått med meg at det er 2-2 jeg også, da... Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Og 2-2 ble det. Hvorfor går Monica kledd slik? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Og 2-2 ble det. Hvorfor går Monica kledd slik? 9482377[/snapback] Venter hun ikke på Chandler ? Det er vel fra før de andre vet om dem, slik at hun må finne på en dårlig unnskyldning ? Når jeg tenker meg litt om, er jeg litt usikker på om dette er gangen hun må ha en unnskylding. Kanskje det bare var den gangen hun lå å ventet på Chandler i sengen hvor Rachel kom inn, som hun måtte ha en unnskyldning ? Marvin Endret 12. september 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Hun venter på Chandler, men det er ingen av gangene du refererer til. Gir oppgaven noen minutter til, før jeg sier riktig gang. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Er det ikke når Chandler jobber i Tulsa og hun venter på at han skal komme hjem, så sier Phoebe noe om at Monica har bryster som en gresk gudinne. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 Yes sir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå