Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er dette?

post-112208-1189609937_thumb.png

9480585[/snapback]

Her kommer jeg hjem, og så ligger det en så enkel oppgave klar bare til meg?? :)

Det er selvsagt RUSS, som Rachel dater. Alle, bortsett fra Rachel ser at det er en kopi av Ross helt til slutten av episoden.

Er litt usikker, men mener å ha hørt at han ble spilt av broren til David. Noen andre som vet dette ?

Marvin

Lenke til kommentar
Det må være bullshit, for Schwimmer har så vidt jeg vet ikke en bror.

Det bildet der, ser ut til å være fra der Phoebe synger for de barna, men jeg er ikke sikker.

9481284[/snapback]

Da er det sikkert ikke broren hans, men det er der Phoebe synger for de barna. Lærer dem litt om hvordan livet egentlig er...

You're up

Marvin

Lenke til kommentar

Pause i kampen = tid for å løse oppgaver =D

Chandler sover til en kassett som skal få han til å slutte å røyke. Dama på kassetten snakker om at han er en sterk og selvsikker kvinne, noe som medfører at Chandler blir mer og mer kvinnelig i hverdagen. Det bildet der er vel fra der han tar på lepomade, og gjør noe jeg ikke skjønner hvorfor han gjør. :p

Lenke til kommentar
Pause i kampen = tid for å løse oppgaver =D

Chandler sover til en kassett som skal få han til å slutte å røyke. Dama på kassetten snakker om at han er en sterk og selvsikker kvinne, noe som medfører at Chandler blir mer og mer kvinnelig i hverdagen. Det bildet der er vel fra der han tar på lepomade, og gjør noe jeg ikke skjønner hvorfor han gjør. :p

9481817[/snapback]

Det er selvsagt helt riktig.

Da er det din tur igjen, men det kommer vel ikke noe ny oppgave før kampen er ferdig?

Har jo fått med meg at det er 2-2 jeg også, da... :)

Marvin

Lenke til kommentar
Og 2-2 ble det.  :hm:

Hvorfor går Monica kledd slik?

post-73595-1189624285_thumb.jpg

9482377[/snapback]

Venter hun ikke på Chandler ?

Det er vel fra før de andre vet om dem, slik at hun må finne på en dårlig unnskyldning ?

Når jeg tenker meg litt om, er jeg litt usikker på om dette er gangen hun må ha en unnskylding. Kanskje det bare var den gangen hun lå å ventet på Chandler i sengen hvor Rachel kom inn, som hun måtte ha en unnskyldning ?

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...