Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men jeg måtte google litt for å få eksakt sitat. ;)

Hvorfor ligger det en smulteringaktig ting på gulvet? "Fordi Joey mistet den" holder ikke som svar.

post-73595-1188484436_thumb.jpg

9391801[/snapback]

Han vil ihvertfall ikke spise den, med tanke på hvor den har vært :!:

(selv om den aldri har vært der...)

Marvin

Lenke til kommentar
Du har rett i det, ja.  :cool:

Jeg får omformulere spørsmålet litt: Joey mister smulteringen fordi han løper for å gjemme seg. Hvorfor?

9391933[/snapback]

Han er så flau pga at han er forelsket i Rachel, mens hun ikke er forelsket i ham. Når hun kommer løper han derfor inn på badet for å hjemme seg, men han mister smulteringen på gulvet på veien.

Når Rachel kommer inn, så stusser hun på hvorfor den smulteringen ligger på gulvet, og da finner Monica og Chandler på en god unnskylding, som går ut på at de har spilt ringspill med smulteringen og Chandler sin t...

Når Joey kommer ut igjen så skal han akkurat til å ta en bit, men så kommer han akkurat på hvor den har vært, selv om det er han selv som har mistet den på gulvet...

Jeg skal hjem fra jobb nå. Så det tar litt tid før det kommer en ny (hvis det er riktig da)

Marvin

Lenke til kommentar
Ok jeg tar enda en jeg da :p

Hvor finner Chandler, Rachel og Pheobe, gavene som monica har gjemt?

9395382[/snapback]

I en skjult benk under vinduet ved balkongen.

Nytt spørsmål:

Hva besto thanksgivingmiddagen til gjengen av i Sesong 1?

9395462[/snapback]

Var ikke det den episoden hvor underdog (ballongen) løsnet og alle skulle ut å se på. Monica sa "got the keys" og mente med det å spørre om Rachel tok med nøklene, mens Rachel trodde at hun mente at Monica hadde nøklene. Resultatet ble at ingen hadde nøklene og mens de ventet på at Joey skulle finne reservenøkkelen blant ca 1 million andre nøkler, ble maten brent. Mener at vi etterpå ser Chandler spørre om han skal skjære opp (som om det skulle være en kalkun), men når vi ser ned så tror jeg at det er sandwicher eller ostesmørbrød eller noe ?

Marvin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...