L@sse Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Det er lov med litt juks, er det ikke? "What did you want to show us? Because all I can see is this bitchin' van!" Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det er lov med litt juks, er det ikke? "What did you want to show us? Because all I can see is this bitchin' van!" 9391206[/snapback] Det er så riktig som det kan få blitt. Det er vel ikke juks å be om ett lite hint ? Marvin Endret 30. august 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Nei, men jeg måtte google litt for å få eksakt sitat. Hvorfor ligger det en smulteringaktig ting på gulvet? "Fordi Joey mistet den" holder ikke som svar. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Nei, men jeg måtte google litt for å få eksakt sitat. Hvorfor ligger det en smulteringaktig ting på gulvet? "Fordi Joey mistet den" holder ikke som svar. 9391801[/snapback] Han vil ihvertfall ikke spise den, med tanke på hvor den har vært :!: (selv om den aldri har vært der...) Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Du har rett i det, ja. Jeg får omformulere spørsmålet litt: Joey mister smulteringen fordi han løper for å gjemme seg. Hvorfor? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Du har rett i det, ja. Jeg får omformulere spørsmålet litt: Joey mister smulteringen fordi han løper for å gjemme seg. Hvorfor? 9391933[/snapback] Han er så flau pga at han er forelsket i Rachel, mens hun ikke er forelsket i ham. Når hun kommer løper han derfor inn på badet for å hjemme seg, men han mister smulteringen på gulvet på veien. Når Rachel kommer inn, så stusser hun på hvorfor den smulteringen ligger på gulvet, og da finner Monica og Chandler på en god unnskylding, som går ut på at de har spilt ringspill med smulteringen og Chandler sin t... Når Joey kommer ut igjen så skal han akkurat til å ta en bit, men så kommer han akkurat på hvor den har vært, selv om det er han selv som har mistet den på gulvet... Jeg skal hjem fra jobb nå. Så det tar litt tid før det kommer en ny (hvis det er riktig da) Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jadda, det er riktig. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jadda, det er riktig. 9392106[/snapback] Rekker ikke legge ut noe. Noen andre som har lyst ? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tar ett: Hvem er det som påstar at h*n har funnet på utrykket Got milk? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tar ett:Hvem er det som påstar at h*n har funnet på utrykket Got milk? 9395281[/snapback] Ross. Jeg er sikker, men noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Ok jeg tar enda en jeg da Hvor finner Chandler, Rachel og Pheobe, gavene som monica har gjemt? Lenke til kommentar
Bjeffleif Skrivevansker Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Ok jeg tar enda en jeg da Hvor finner Chandler, Rachel og Pheobe, gavene som monica har gjemt? 9395382[/snapback] I en skjult benk under vinduet ved balkongen. Nytt spørsmål: Hva besto thanksgivingmiddagen til gjengen av i Sesong 1? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Ok jeg tar enda en jeg da Hvor finner Chandler, Rachel og Pheobe, gavene som monica har gjemt? 9395382[/snapback] I en skjult benk under vinduet ved balkongen. Nytt spørsmål: Hva besto thanksgivingmiddagen til gjengen av i Sesong 1? 9395462[/snapback] Var ikke det den episoden hvor underdog (ballongen) løsnet og alle skulle ut å se på. Monica sa "got the keys" og mente med det å spørre om Rachel tok med nøklene, mens Rachel trodde at hun mente at Monica hadde nøklene. Resultatet ble at ingen hadde nøklene og mens de ventet på at Joey skulle finne reservenøkkelen blant ca 1 million andre nøkler, ble maten brent. Mener at vi etterpå ser Chandler spørre om han skal skjære opp (som om det skulle være en kalkun), men når vi ser ned så tror jeg at det er sandwicher eller ostesmørbrød eller noe ? Marvin Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Vet ikke om svaret mitt er riktig, men det har vel uansett gått såpass lang tid at det er på tide med ett nytt spørsmål ? Hva driver Ross og Chandler med? Nevn noen av de tingene de gjør etterpå ? Marvin Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Slenger dritt om hverandre på en oppslags side på internett for Highschool'en de gikk på. Ender vel opp med at Chandler skriver inn at Ross er dau, hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Slenger dritt om hverandre på en oppslags side på internett for Highschool'en de gikk på. Ender vel opp med at Chandler skriver inn at Ross er dau, hvis jeg ikke husker helt feil... 9398418[/snapback] Det stemmer. You're up! Marvin Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 En annen for forsette. Skal avgårde å trene... Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 En annen for forsette. Skal avgårde å trene... 9398452[/snapback] Dette er fra den samme episoden.... Hva skjer ? Marvin Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Monica skal hindre Phoebe fra å ringe til Mike, og Phoebe påstår at telefonen Monica holder er mobilen hun bruker. Phoebe klarer forøvrig å ringe til Mike via basestasjonen til trådløs telefon Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Monica skal hindre Phoebe fra å ringe til Mike, og Phoebe påstår at telefonen Monica holder er mobilen hun bruker. Phoebe klarer forøvrig å ringe til Mike via basestasjonen til trådløs telefon 9398587[/snapback] Korrekt Marvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå