L@sse Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Det er en telefon, ja, men jeg ønsker litt mer utdypende svar. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Det er en telefon, ja, men jeg ønsker litt mer utdypende svar. 9351808[/snapback] Husker to episoder med Phoebe og en telefon. Den ene er den som er "could have been" eller noe hvor hun er aksjemegler og tenner en røyk hver gang telefonen ringer. Den andre er der hvor Rachel og Phoebe finner telefonen til en kjekk fyr hvor de krangler om hvem som skal ta kontakt med ham, hvor det ender med at det kommer en gammel mann og henter telefonen som Rachel synes er gammel, men som Phoebe synes er knuse deilig. Det er vel ikke noen av disse episodene ? Marvin Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er det ikke episoden med hu eksvennina til Phoebe som stjal noen jingles en gang i tiden? De er/blir uvenner og hun igjen får smelly-cat og gjør den om til jingle for kattesand? På bildet har hun lagt telefonen oppi fordi hun ikke vil ta telefonen, selv om hun vel egentlig ønsker at den skal ringe. Endret 24. august 2007 av Marvil Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Er det ikke episoden med hu eksvennina til Phoebe som stjal noen jingles en gang i tiden?De er/blir uvenner og hun igjen får smelly-cat og gjør den om til jingle for kattesand? På bildet har hun lagt telefonen oppi fordi hun ikke vil ta telefonen, selv om hun vel egentlig ønsker at den skal ringe. 9352064[/snapback] Der har vi det. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Hva sier Chandler her? Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg husker ikke ordrett, men det er noe à la: Come on! Do it, do it! Come on!. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg husker ikke ordrett, men det er noe à la: Come on! Do it, do it! Come on!. 9360907[/snapback] Riktig. Joey sier noe sånt som : Can you stop yelling? You making me nervous... ...and I can't go when I'm nervous. Chandler svarer: I'm sorry. I'm sorry You're right. Så går han bort til ham og roper : Come on! Do it, do it, do it! Come On! Marvin Endret 26. august 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Dette er ikke noen quiz, men noe jeg lurer på. Hvilken sesong/episode er det? Fikk lyst til å se den..hehe Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Dette er ikke noen quiz, men noe jeg lurer på.Hvilken sesong/episode er det? Fikk lyst til å se den..hehe 9361165[/snapback] Det er Sesong 1, episode 14 : The one with the candy hearts. Marvin Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 jeg holder liv i tråden jeg også stiller jeg et spørsmål. Hva heter mennene som Monica/Chandler og Phoebe skaffer for rachel etter at Rachel spør om de kan skaffe henne en date til noe arrangement på jobben, og hva var spesielt med hver enkelt av dem? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Nå er det vel egentlig min tur, da. De heter iallfall Sebastian og Patrick. Sebastian har mykt hår, og Patrick har masse penger. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Sebastian er han som Rachel finner selv. Monica/Chandlers fyr heter Eldad. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ah, stemmer det. Lenge siden jeg har sett den episoden. Uansett var det min tur, så neste spørsmål er: Hvorfor gjemmer Monica seg under dyna? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 For at Richard/Daten til Richard ikke skal se henne Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Enkel: Hva er Chandlers+Rachels mellomnavn? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Chandler Muriel, rachel Karen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Lasse, jeg bare ville holde posten levende, sorry ass. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ikke noe problem. Jeg synes selv at den 24-timersfristen er for lang, og mener den godt kunne vært redusert til minst halvparten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå