Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at alle tekstspørsmål har blitt for enkle, så mine spørsmål fremover vil ta utgangspunkt i bilder.

Hva er Chandlers replikk i denne scenen?

9308543[/snapback]

So you guys in the movie or you just really paranoid?

Senere i den episoden (jeg ble nødt til å se episoden for å finne svaret :) ) så krangler Monica og Rachel. Hva gjør de mot hverandre ?

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De krangler om Jean-Claude Van Damme. Monica vil gå ut med ham, men tør ikke å spør ham. Rachel skal gjøre det for henne, men ender med å gå ut med ham selv.

Så slåss de, men Phoebe griper inn, og tar kontroll over begge to.

Flere detaljer?

9308968[/snapback]

De krangler om Jean-Claud, men når de krangler etterpå, så slåss de ikke. De gjør noe med hverandres favoritt ting....

Marvin

Lenke til kommentar
Leggetid, en annen kan forsette.

9311545[/snapback]

Jeg tar den ;)

Når Chandler skal flytte inn til Monica, så hjelper Joey han å pakke ut. Når de er ferdig, så gjemmer Joey seg i en kasse, for å skremme Chandler. Hva sier Chandler når Joey hopper ut av kassen?

Lenke til kommentar
EDIT: Noe som ikke fungerer skikkelig når jeg tar snapshot på VLC. Hva kan det være?

Uansett. Etter at Rachel & Monica har tapt leiligheten til Chandler & Joey, blir Rachel vekket av noen andre enn hanen. Hvem?

9320547[/snapback]

Tenker du på den lystige naboen som synger. Han som Joey liker, men som Rachel ikke har veldig sansen for ?

Marvin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...