Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tuppen på en av lilletåene, den delen med negelen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) For å slå opp med Janice sier Chandler en gang at han skal flytte til Jemen. Janice lover at hun skal skrive brev hver dag, og vi får til og med vite hvilken adressen hun skal sende brevene til. Hva var gatenavnet i adressen? Endret 24. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jemenroad. Det var et tall og, husnummer, men jeg husker ikke dette. Bra du bare spurte om gatenavn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Yemenroad er korrekt. Mente det ville bli for vanskelig med nummeret også, men det er 15, jeg har nettopp sett episoden. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Siden christopher909 ikke kom med noe spørsmål tar jeg et til: Monica er på date og daten kysser henne, hun utbryter da: "A lipper from the [sett inn ord her]" (er ute etter "ordet") Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Siden christopher909 ikke kom med noe spørsmål tar jeg et til: Monica er på date og daten kysser henne, hun utbryter da: "A lipper from the [sett inn ord her]" (er ute etter "ordet") 8937265[/snapback] Den var vanskelig.. Kan ikke huske å ha sett dette... Stilig tråd btw! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis det er den jeg tror, så er den lett "A lipper from the chipper!" Han har en motorsykkel, og var sammen med Rachel når de var yngre. MEN: Ikke ta andres spørsmål. Den som svarer riktig på forige spm. har 24 timer på å komme med nytt spm. Følg reglene. 1 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det var riktig ja Chris, men du kommer jo aldri med nye spørsmål. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Det var riktig ja Chris, men du kommer jo aldri med nye spørsmål. 8941960[/snapback] Det gjør jeg, men hvis du ser timestamps, så brukte jeg ca. 2 timer på å komme med nytt spm. Du postet nuytt spm ca. 30 minutter eller noe i den dur etter meg. Og man MÅ ikke ha ekstrem fortgang i denne posten her. Det er min quiz, men ja, alle er velkommen til å spille, så lenge de følger reglene Hvis du ikke klarer å vente i 2 timer, så passer du dessverre ikke til denne quizen (eller andre for den slags skyld) Selv prøver jeg å unngå å få denne tråden til, å bli en "telletråd". Her skal vi ha det gøy, og teste hverandres kunnskaper i det gjeldene temaet, som er Friends. EDIT: Noen andfre kan komme med spørsmål. Endret 25. juni 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Monica er allergisk mot? Og dette dyret hun er allergisk mot har hun hatt en gang, navn på det dyret? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 katt? 8943617[/snapback] Katt er det riktige svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvem har den første replikken i serien? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvem har den første replikken i serien? 8949269[/snapback] Du kan ikke bare lage et spørsmål. Haha, dette må være den mest misslykkede/missforståtte quizen ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) ?? Du sa jo katt var rett, så da kom jeg med neste spørsmål. Skulle jeg ikke det? Endret 26. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Hvem har den første replikken i serien? 8949269[/snapback] Du kan ikke bare lage et spørsmål. Haha, dette må være den mest misslykkede/missforståtte quizen ever. 8949285[/snapback] Sint pga. du ikke får lov å stjele andres spørsmål? Ve, da er som sagt ikke denne quizen for deg. Ellers er jeg enig i at det er dunt spm. Jeg tror svaret er noe ala. "So. I was lying in bed" eller noe sånt. En av drømmene til Chandler. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå