L@sse Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Det er den scenen der, ja. Men når han finner ut at de ikke kan ha sex den kvelden, ytrer han et ønske om å se en viss ting. Hva? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Timeplanen ellerno? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg får vel godkjenne den. Turnuslista er riktig svar. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg får vel godkjenne den. Turnuslista er riktig svar. 9244708[/snapback] Nå er vi vel over tiden med god margin ? Hvilken navn bruker Joey når han må finne seg ett "skuespiller navn"? Marvin Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 josef stalin? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 josef stalin? 9252800[/snapback] Riktig. Din tur. Marvin Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 oj, første gang her hmm har ikke lest igjennom hele posten, så jeg bare slenger denne ut: hva tror joey at monica har gjemt i "det hemmelige skapet"? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 oj, første gang herhmm har ikke lest igjennom hele posten, så jeg bare slenger denne ut: hva tror joey at monica har gjemt i "det hemmelige skapet"? 9253115[/snapback] Richard? Marvin Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Hvem i serien kysser hverandre. Forklar når det skjer. Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Monica og Ross: På en fest for en evighet siden. Monica og Rachel:Når de vinner tilbake leiligheten. Monica og Chandler: Åpenbart ... Joey og Rachel: Når de dater. Joey og Phoebe: Når Joey skal øve på å kysse, og når Joey skal gi Phoebe det perfekte kyss. Joey og Ross: Når Ross vil være en god venn. Joey og Chandler: Nyttårsaften. Chandler og Phoebe: Når Phoebe skal avsløre Chandler og Monica. Rachel og Ross: Åpenbart ... Rachel og Phoebe: Når Phoebe vil sjekke hva alt oppstyret rundt den ville natten til Rachel var, med ho som ble spilt av Wyonna Ryder. Phoebe og Ross: Det skjedde vel ganske tidlig tidsmessig, men det kom i en flashback-episode. Skjedde på biljardbordet. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Monica og Ross: På en fest for en evighet siden.Monica og Rachel:Når de vinner tilbake leiligheten. Monica og Chandler: Åpenbart ... Joey og Rachel: Når de dater. Joey og Phoebe: Når Joey skal øve på å kysse, og når Joey skal gi Phoebe det perfekte kyss. Joey og Ross: Når Ross vil være en god venn. Joey og Chandler: Nyttårsaften. Chandler og Phoebe: Når Phoebe skal avsløre Chandler og Monica. Rachel og Ross: Åpenbart ... Rachel og Phoebe: Når Phoebe vil sjekke hva alt oppstyret rundt den ville natten til Rachel var, med ho som ble spilt av Wyonna Ryder. Phoebe og Ross: Det skjedde vel ganske tidlig tidsmessig, men det kom i en flashback-episode. Skjedde på biljardbordet. 9254695[/snapback] Veldig bra, men jeg tror du har glemt to personer... hint: Monica og Chandler vil helst ikke at noen skal vite at de er sammen... Marvin Endret 11. august 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det gikk litt fort før jobb, ser jeg. Jeg har iallfall glemt Rachel og Chandler. Da Chandler måtte kysse alle jentene for at ingen skulle vite om han og Monica. En annen ting som kan mangle, er Ross og Chandler. Da Chandler var drita på en fest, og rota med søstra til Joey, så beklager han seg dagen etter for Monica. Da sier først Rachel: "That's okey", etter fulgt av samme replikk fra Ross. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det gikk litt fort før jobb, ser jeg. Jeg har iallfall glemt Rachel og Chandler. Da Chandler måtte kysse alle jentene for at ingen skulle vite om han og Monica. En annen ting som kan mangle, er Ross og Chandler. Da Chandler var drita på en fest, og rota med søstra til Joey, så beklager han seg dagen etter for Monica. Da sier først Rachel: "That's okey", etter fulgt av samme replikk fra Ross. 9257075[/snapback] Jeg hadde glemt den med Chandler og Ross, det var Rachel og Chandler jeg tenkte på. Din tur Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg skal ut og , så noen andre kan ta neste oppgave. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hva er i den tunge store esken som Chandler ikke klarer å røre på når Ross må flytte til en annen leilighet fordi Emily vil det? Endret 11. august 2007 av alec1 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Fossilsamlinga til Ross. Hvilken sang spiller Ross på sekkepipe? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Fossilsamlinga til Ross. Hvilken sang spiller Ross på sekkepipe? 9262313[/snapback] Celebration by Kool and the gang Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 Kjør på! 9262507[/snapback] Da tar vi en lett. Hva slags "vennlig" kjæledyr kjøpte Rachel for en "billig" penge? Marvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå