Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monica og Ross: På en fest for en evighet siden.

Monica og Rachel:Når de vinner tilbake leiligheten.

Monica og Chandler: Åpenbart ...

Joey og Rachel: Når de dater.

Joey og Phoebe: Når Joey skal øve på å kysse, og når Joey skal gi Phoebe det perfekte kyss.

Joey og Ross: Når Ross vil være en god venn.

Joey og Chandler: Nyttårsaften.

Chandler og Phoebe: Når Phoebe skal avsløre Chandler og Monica.

Rachel og Ross: Åpenbart ...

Rachel og Phoebe: Når Phoebe vil sjekke hva alt oppstyret rundt den ville natten til Rachel var, med ho som ble spilt av Wyonna Ryder.

Phoebe og Ross: Det skjedde vel ganske tidlig tidsmessig, men det kom i en flashback-episode. Skjedde på biljardbordet.

Lenke til kommentar
Monica og Ross: På en fest for en evighet siden.

Monica og Rachel:Når de vinner tilbake leiligheten.

Monica og Chandler: Åpenbart ...

Joey og Rachel: Når de dater.

Joey og Phoebe: Når Joey skal øve på å kysse, og når Joey skal gi Phoebe det perfekte kyss.

Joey og Ross: Når Ross vil være en god venn.

Joey og Chandler: Nyttårsaften.

Chandler og Phoebe: Når Phoebe skal avsløre Chandler og Monica.

Rachel og Ross: Åpenbart ...

Rachel og Phoebe: Når Phoebe vil sjekke hva alt oppstyret rundt den ville natten til Rachel var, med ho som ble spilt av Wyonna Ryder.

Phoebe og Ross: Det skjedde vel ganske tidlig tidsmessig, men det kom i en flashback-episode. Skjedde på biljardbordet.

9254695[/snapback]

Veldig bra, men jeg tror du har glemt to personer...

hint: Monica og Chandler vil helst ikke at noen skal vite at de er sammen...

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar

Det gikk litt fort før jobb, ser jeg. :wee: Jeg har iallfall glemt Rachel og Chandler. Da Chandler måtte kysse alle jentene for at ingen skulle vite om han og Monica. En annen ting som kan mangle, er Ross og Chandler. Da Chandler var drita på en fest, og rota med søstra til Joey, så beklager han seg dagen etter for Monica. Da sier først Rachel: "That's okey", etter fulgt av samme replikk fra Ross.

Lenke til kommentar
Det gikk litt fort før jobb, ser jeg. :wee: Jeg har iallfall glemt Rachel og Chandler. Da Chandler måtte kysse alle jentene for at ingen skulle vite om han og Monica. En annen ting som kan mangle, er Ross og Chandler. Da Chandler var drita på en fest, og rota med søstra til Joey, så beklager han seg dagen etter for Monica. Da sier først Rachel: "That's okey", etter fulgt av samme replikk fra Ross.

9257075[/snapback]

Jeg hadde glemt den med Chandler og Ross, det var Rachel og Chandler jeg tenkte på.

Din tur

Marvin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...