Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt spørsmål: Hvor mange ganger hadde Ross og Rachel sex i løpet av den tiårsperioden serien varte?

9234616[/snapback]

Mener du da hvor mange ganger det skjer i serien? De var jo sammen lenge, så å vite hvor mange ganger de knullet da er jo ikke godt å si. Kan ikke si at jeg husker at det ble nevnt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Nytt spørsmål: Hvor mange ganger hadde Ross og Rachel sex i løpet av den tiårsperioden serien varte?

9234616[/snapback]

Mener du da hvor mange ganger det skjer i serien? De var jo sammen lenge, så å vite hvor mange ganger de knullet da er jo ikke godt å si. Kan ikke si at jeg husker at det ble nevnt ihvertfall.

9234634[/snapback]

Blir nevnt en gang i "The Cop", men alt som skjer etter det må man regne seg frem til.

edit: Ross:"A loser you did it with *** times!"

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

He He He, stemmer det. Er ikke det når de kjøper den sofaen? 290 ett eller annet var det frem til da hvis jeg ikke husker helt feil, men er for lenge siden jeg så serien til å vite hvor mange ganger de gjorde det etter det. Ja Ja, er sikkert en eller annen her som husker det.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

@daniel89: Riktig. #299 var det som førte til Emma, og #300 var den siste kvelden for Rachel. Det kan ha vært en #301 også (da de gifter seg i Vegas), men det får vi ikke bekreftet.

1 gang etter de kommer hjem fra strand huset.

9234761[/snapback]

Dette får vi heller ikke bekreftet. Vi bare ser at de ligger i samme seng.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...