Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klipper ut ett spørsmål fra lyn runden min som ingen var interresert i...:)

(litt kryptisk, men folk her inne kan jo alle episodene utenat )

Hvilken tannkrem og hva gjorde den siste tannlegen?

Marvin

9197053[/snapback]

Chandler: "The third dentist caved in, and now they're all recommending Trident?"

Lenke til kommentar
Klipper ut ett spørsmål fra lyn runden min som ingen var interresert i...:)

(litt kryptisk, men folk her inne kan jo alle episodene utenat )

Hvilken tannkrem og hva gjorde den siste tannlegen?

Marvin

9197053[/snapback]

Chandler: "The third dentist caved in, and now they're all recommending Trident?"

9197726[/snapback]

Jeg visste at de her inne kunne alt :)

Jeg tror at det er den femte tannlegen som ga etter(lenge siden at jeg så den, så det kan være den tredje også..), men det er uansett så nære at den er godtatt. Resten av setningen er ihvertfall helt riktig.

Kom igjen.

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar
I fantasien om Princess Lea, ser Ross for seg en annen person i stedet for Rachel. Hvem er denne personen? :)

9198844[/snapback]

Pga av at Chandler og Ross skal fortelle hverandre om sex, forteller Chandler at han noen ganger får bildet av moren sin inn i hodet, og siden han ikke kan stoppe med det han driver med, så er det akkurat som om han har sex med moren sin. Derfor når Ross skal ha sex med Rachel (Princess Lea) så ser Ross for seg sin mor.

Jeg tar sjangsen på at det stemmer...

Hvilken butikk hater Phoebe (som Rachel og Ross liker) ?

Marvin

Endret av GoldMarvin
Lenke til kommentar
Jeg tar å fyrer ut et annet spørsmål

Ross, rachel og Phoebe er på kaffehuset å skal finne navn til ungen til ross og rachel.

Hvilken navn er dem innom ?

9216980[/snapback]

Husker ikke alle enda. Kommer tilbake med fler etter hvert som jeg kommer på dem...

De holder nesten på å ende på Ruth, men så kommer de på at lille baby Ruth ikke blir så bra. Ellers så synes Phoebe at VETO begynner å høres fint ut.

Tror de er innom Sandrine eller noe sånt også.

Ellers så synes jeg at når de skal velge navn til den ene ungen til Phoebe, så er jo egentlig Exon og The Hulk bra navn også :)

Marvin

Lenke til kommentar

Ross, rachel og Phoebe er på kaffehuset å skal finne navn til ungen til ross og rachel.

9216980[/snapback]

Sandrine (som her sagt før), Rain og Ruth mener jeg å huske. Til slutt finner Ross og Rachel ut at de skal gå for Ruth. Og da sier Rachel; "I can't believe that we're going to have ourselves a little baby Ruth." Og da bestemmer de seg for å ikke gå for det likevel. :)

Lenke til kommentar

9216980[/snapback]

Sandrine (som her sagt før), Rain og Ruth mener jeg å huske. Til slutt finner Ross og Rachel ut at de skal gå for Ruth. Og da sier Rachel; "I can't believe that we're going to have ourselves a little baby Ruth." Og da bestemmer de seg for å ikke gå for det likevel. :)

9217576[/snapback]

Det er riktig så langt, enda noen igjenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...