chairgame Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Joey skrev det i stranden da Monica ble brent av en brennmanet. Han trodde "help" måtte skrives baklengs for at flyene skulle kunne lese det. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mulig at jeg tar feil men jeg trodde han skrev det da Taxien til Phoebe gikk tom for bensin på vei til hytta til Rachel sin familie? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Er for så vidt sant det. Nytt spørsmål: Hvorfor går Rachel til kiropraktor? Og hva heter kiropraktoren? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mulig at jeg tar feil men jeg trodde han skrev det da Taxien til Phoebe gikk tom for bensin på vei til hytta til Rachel sin familie? Stemmer det! Camrot: Det ene benet hennes er lengre enn det andre. Kiropraktoren heter Bobby (Robert) Bobbi (y?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Korrekt. Din tur til å lage spørsmål igjen... Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Tar en enkel en: Hva er det som slår allt i stein saks papir? (I Phoebes versjon, hehe) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Nevn 5 av navnene de vurderte istedenfor Emma (inkludert "veto" samtalen) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Rain Ruth Sandrine Darwin Thatcher Ganske sikker på at det stemmer, så tar neste: Hva het han som drev baren som senere ble Central Perk? Endret 30. august 2015 av chairgame Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Gunther? Eller mente du i den flashbackepisoden? For det husker jeg ikke. Siden det uansett ikke har vært noe aktivitet i tråden, regner jeg med at jeg kan stille et nytt spørsmål What doesn't Joey share? Endret 2. juni 2016 av Utah Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Food!!! En litt vanskelig en, hva heter skuespilleren som spiller ugly naked guy? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Jon Haugen! Ble vel nettopp avslørt dette. I en av de tidligere sesongene skal Joey være ''stunt-rumpa'' til en kjent skuespiller. Hvilken skuespiller var dette? Lenke til kommentar
IsaacRPG Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Al Pacino! Hva gjorde Rachel med Emma for at folk skulle slutte å tro at hun var en gutt? Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Sløyfe på hodet. Navnet "Kate Miller" dukker opp 2 ganger i serien, første gang som den jenta Joey møter på teaterstykket han er med i og faller pladask for henne. Hun er faktisk en av de få han noen gang fikk følelser for, desverre så drar hun til L.A for å prøve lykken som skuespiller der. Navnet dukker også opp i sesong 9, men når og hvordan? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Barbados, Rachel bruker et navneskilt med Kate Miller på for å komme inn på en konferanse. Hehe, førstevalget ble for vanskelig å uttale: "Eva Cherrumba...":p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå