JDMguy Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Gir Chairgame riktig her, ettersom hun ble påkjørt av en taxi, ikke en buss. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hva er Joeys pin-kode, og hvor står den? Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Var vell innskravert på minibanken? Tror det koden kunne stave "Joey" så tror det er 5639. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Joey har en bamse som heter Hugsy, i en episode leker Emma med denne, Joey vill da ha den tilbake og ettersom Emma liker den så godt kjøper han en til en til henne. Det var en forskjell på den "gamle" Hugsy og den nye, hva var forskjellen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Den gamle manglet vel en knapp som Joey svelget mange år tidligere. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 OT: Liker BMW-tilhengere også Friends? Dere to har en i avateren, og jeg har selv BMW Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Den gamle manglet vel en knapp som Joey svelget mange år tidligere. Riktig! OT: Liker BMW-tilhengere også Friends? Dere to har en i avateren, og jeg har selv BMW Tror nok det ja, skal kjøpe en BMW i Juni da jeg får lappen. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) OT: Liker BMW-tilhengere også Friends? Dere to har en i avateren, og jeg har selv BMW Hehe, hvem liker vel ikke Friends og BMW? Men ja, jeg er på min fjerde BMW nå Nytt spm: Hva er mellomnavnet til Chandler? Endret 9. mai 2015 av c7Nn Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 "She will shower when Tibet is free". Hvem snakket de om? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 En av Phoebes veninner, husker ikke navn. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Når bodde Ross i Monicas leilighet, og hvorfor? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Da han ville inn på ballettskolen bodde han hos bestemoren som eide leiligheten Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 "You always have to think about the trail!". Dette gjorde ikke Ross. Hvordan fikk Rachel vite om utroskapet til Ross? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Kollegaen til hun han var utro med bor med Gunther og han sa det til han, som igjen sa det til Rachel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå