chairgame Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nevn to restauranter som ligger i Oklahoma. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 That's so cheesy og Slim pickins Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Vi må gjøre det litt vanskeligere nå. List opp 3 personer for hver i gjengen som de har datet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ok, som jeg husker nå: Ross: Julie, Mona, Rachel Chandler: Susie Moss, Kathy, Janice Joey: Kathy, Rachel, Ursula Rachel: Tag, Paolo, Danny (Yeti) Monica: Fun Bobby, Richard, Pete Phoebe: Malcolm, David, Mike Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ross: Charlie, Emily, Elizabeth(Evt Carol om man ikke får ta samme to ganger ) Rachel: Tag, Skip, Paolo Joey: Janine, Charlie, Kate Phoebe: Sergej, Mike, David Monica: Richard, Paul the wine guy, Pete Chandler: Janice, Ginger, Joanna Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Chairgame var 1 min raskere enn deg, men dere har begge riktig Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Joey var vanskelig å komme på.. Slenger ut nytt for å holde det gående: Hvem er Joey "butt-double" for? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva er mellomnavnene til Rachel, Chandler og Joey? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Karen, Muriel, Francis Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fortell litt om Vikram Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Han har en litt spesiell hobby, en forferdelig uvane, har datet en kjendis og han er fortsatt veldig forelsket i en i gjengen. Han har muligens en datter Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er det ok hvis jeg stiller et nytt et? Hvilken suvenir kjøper Joey til seg selv i London? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå