Saira Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Hvorfor må Chandler ta jobben i Tulsa? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Fordi han sovnet under et møte, og svarte ja på noe han ikke visste hva var. Det viste seg senere at han da takket ja til jobben i Tulsa. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg kan bekrefte at det er riktig, L@sse. Epic fail btw. =D Lenke til kommentar
Saira Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Fordi han sovnet under et møte, og svarte ja på noe han ikke visste hva var. Det viste seg senere at han da takket ja til jobben i Tulsa. 9016408[/snapback] RIktig! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 I og med at det har gått oer 24 timer siden det ble bekreftet at et svar var riktig, så legger jeg ut et nytt spørsmål, slik at vi kan holde liv i tråden. Spørsmålet er da: Hva er Chandlers største frykt? (Eller petpee? tror jeg de sier i serien). Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 I og med at det har gått oer 24 timer siden det ble bekreftet at et svar var riktig, så legger jeg ut et nytt spørsmål, slik at vi kan holde liv i tråden. Spørsmålet er da: Hva er Chandlers største frykt? (Eller petpee? tror jeg de sier i serien). 9025318[/snapback] Tviler på at jeg klarer å stave det, men Mike Flattery Lord of the dance. Mannen som ikke har armene og benene festet til kroppen. Marvin Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 I og med at det har gått oer 24 timer siden det ble bekreftet at et svar var riktig, så legger jeg ut et nytt spørsmål, slik at vi kan holde liv i tråden. Spørsmålet er da: Hva er Chandlers største frykt? (Eller petpee? tror jeg de sier i serien). 9025318[/snapback] Tviler på at jeg klarer å stave det, men Mike Flattery Lord of the dance. Mannen som ikke har armene og benene festet til kroppen. Marvin 9025484[/snapback] Riktig. Your turn. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) OK, da er det lynrunden. (Beklager at jeg ikke har sånne fine kort med lyn bak) Det er forresten den med flest riktige svar som "får" den. 1. Hva gjør Chandler for å klare å gjøre det slutt med Janice første gangen ? 2. Hvem møter/dater Chandler i episoden hvor vi første gang ser Joey opptre? (holder å forklare hvem hun er) 3. Hvor ble Chandler "fanget" og med hvem ? 4. Hvilken tannkrem og hva gjorde den siste tannlegen? 5. Hva "regner" over Ross ? (holder å forklare hva det er) 6. Hva gjør alle, takket være Joey, i begravelsen til Nana ? 7. Hvordan er sangen til Ross når han serverer te ? 8. Hva er det lov til hos Joey, men ikke hos Monica ? 9. Hva kan man gjøre hos Monica ? 10. Når sier Chandler, I love you for første gang til Monica? 11. Når sier Mike, I love you for første gang til Phoebe ? 12. Når sier Rachel, I love you for siste gang (som vi hører) til Ross? 13. Hva har det stått i panna til Rachel? 14. Hva er det som en håper har "been really bad" ? 15. Hvordan får Monica hevn over Paul the Wine guy ? 16. Har Joey store føtter? 17. Hva smaker som føtter? GO Endret 8. juli 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Djeez. Et spørsmål eller tildels et spørsmål med en tillegsdel må være max av det man kan komme meg. Det der er alt for mye, selv om jeg kan se svaret på 2/3 uten å tenke meg så mye om. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg vet ikke om folk er på ferie eller om de er enige med Tiamin om at det ble litt for mange spørsmål. Hvis folk synes at det ble for mye, får de heller bare svare på ett av dem(velg det som er lettest ). Hvis det er riktig så går vi videre.... Marvin Endret 10. juli 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Hos Joey er det lov til å søle mat på gulvet! Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Hos Joey er det lov til å søle mat på gulvet! 9047517[/snapback] Jepp, men det er en ting til man får lov til Marvin Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Hos Joey er det lov til å søle mat på gulvet! 9047517[/snapback] Jepp, men det er en ting til man får lov til Marvin 9047856[/snapback] Spørsmålet var jo "Hva er det lov til å gjøre til Joey, men ikke til Monica?", da svarer jeg, Hos joey er det lov til å søle mat på gulvet! (Og det er ikke lov hos monica) ....skjønner ikke helt Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 16. Har Joey store føtter? Nei. Ross kommenterer det også foran en jente de begge er intressert i. "You have freakishly tiny feet!" 17. Hva smaker som føtter? Rachel's Trifel, med biff, fløte og løk. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Hos Joey er det lov til å søle mat på gulvet! 9047517[/snapback] Jepp, men det er en ting til man får lov til Marvin 9047856[/snapback] Spørsmålet var jo "Hva er det lov til å gjøre til Joey, men ikke til Monica?", da svarer jeg, Hos joey er det lov til å søle mat på gulvet! (Og det er ikke lov hos monica) ....skjønner ikke helt 9048041[/snapback] Det er riktig, men det er også lov å kaste våte papirbiter på vegger/dører. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 16. Har Joey store føtter?Nei. Ross kommenterer det også foran en jente de begge er intressert i. "You have freakishly tiny feet!" 17. Hva smaker som føtter? Rachel's Trifel, med biff, fløte og løk. 9048783[/snapback] Det er Chandler som oppdager det først, men det er selvsagt helt riktig begge to. Din tur. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2007 Okey. Hva er navnet til forskningspartneren til David, kjæresten til Phoebe, som dro til Minsk? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Okey. Hva er navnet til forskningspartneren til David, kjæresten til Phoebe, som dro til Minsk? 9059740[/snapback] Jeg tipper Mark? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Der våknet tråden til livet igjen, ja. Jeg kan si at svaret er Max ... fortsett, du, Marbash. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2007 Ingen som var intresserte i neste oppgave? Nei, da slenger jeg ut et, da: Hvilken kjendis møtte Ross, som var strøket fra "lista" hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå