Jason P. C. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hva var Emmas første ord? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva var navnet til Ross og Chandlers band? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nevn 3 av ekskjærestene til alle sammen Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Monica: Fun-Bobby, Paul the wine-guy, Richard Rachel: Paolo, Tag Jones, Paul Stevens. Phoebe: David, Lance(Brannmann, tror jeg?) og Parker Ross: Susan, Emily, Elizabeth Joey: Kathy, Erin, Jessica Chandler: Uhm.. Kathy, Janice og Aurora(Teknisk sett en kjæreste?) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Monica: Fun-Bobby, Paul the wine-guy, Richard Rachel: Paolo, Tag Jones, Paul Stevens. Phoebe: David, Lance(Brannmann, tror jeg?) og Parker Ross: Susan, Emily, Elizabeth Joey: Kathy, Erin, Jessica Chandler: Uhm.. Kathy, Janice og Aurora(Teknisk sett en kjæreste?) Carol. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Monica: Fun-Bobby, Paul the wine-guy, Richard Rachel: Paolo, Tag Jones, Paul Stevens. Phoebe: David, Lance(Brannmann, tror jeg?) og Parker Ross: Susan, Emily, Elizabeth Joey: Kathy, Erin, Jessica Chandler: Uhm.. Kathy, Janice og Aurora(Teknisk sett en kjæreste?) Carol. Hello!, der var jeg trøtt! Haha! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaja, godkjent. Nå må vi komme med noen skikkelige vanskelige spørsmål snart Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nevn to av de andre elskerne til Aurora. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmm, var hun ikke gift? Så jeg sier ektemannen. Men husker ikke hvem den andre var. Hint? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ektemann er korrekt. Rick. Så er det to andre. Kjæresten(E****) og "the new guy"(A*****) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ross og Chandler hadde falske ID-kort i ungdommen -- hva var navnene på dem? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fornavnene er Clifford og Roland. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva ville Donald Trump ha tilbake ifølge Chandler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå