Ehtele Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fader ass, jeg husker jo episoden veldig godt, men hvem som var på lista husker jeg ei. Wild guess: George Clooney. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hva er Chandlers mellomnavn? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Når Erica var på besøk, ville hun gjerne at den ene ungen skulle bli oppkalt etter faren sin. Hva het han? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Når Bruce Willis gjestespilte i Friends, hvem var han? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Når/hvor traff Ross og Mona hverandre første gang? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 I restauranten til Monica? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Når/hvor traff Ross og Mona hverandre første gang? I bryllupet til en eller annen (som jeg ikke husker for øyeblikket), det her her Ross på danse med tre jenter, inkludert Gert. - Var det bryllupet til Monica og Chandler(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå