Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål.

Da tar jeg et nytt spm pga 3 timers regelen.

Joey er en Spin-off serie av Friends. Vi ble kjent med Joey i Friends og hele serien rundt han ble "spinnet på" karakteren Joey og hans videre liv.

Noen har hevdet at Friends er en "spin-off" serie av en annen kjent amerikansk komedie serie satt til NY. Dette er dog ikke riktig, men det er sant at en av seriens karakterer spilte i over 20 episoder av serien totalt samt var med i hele 2 år før Friends gikk på luften. Nemlig karakteren Ursula Buffay.

I Friends møter vi to av karakterne fra denne tv-serien. Hvem spiller den blonde damen som prater med Phoebe, men feilaktig tror hun er Ursula?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Agreed. Men nett for å prøve å svare: Lisa Kudrow spelar jo begge rollane, både som Ursula og som Phoebe i Friends. Ho spelar også Ursula i frå denne andre serien. Det var forresten eit forvirrande spørsmål. "Hvem spiller den blonde damen som prater med Phoebe". Den blonde dama antar eg å vere tvillingsystera Ursula frå Friends, med mindre du er i den andre serien no. "...men feilaktig tror hun er Ursula?". Nett den forstod eg ikkje. Kvifor skulle Ursula tru ho er Ursula når ho faktisk veit at ho er Ursula? Nei, eg stemmer for eit spørsmål frå episodane i serien. Reknar forresten med det er serien Mad About You du snakkar om?

Lenke til kommentar
Vel, Helen Hunt snakket med Phoebe en gang på Central Perk, da hun trodde det var Ursula?

riktig.

spm ble nok litt forvirrende ja, måtte forandre da JS riktig skrev at jeg burde holde meg til "Friends" universet.

din tur, back to the roots da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...