chairgame Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 "The hemafrodite chearleader from Long Island" ? de sa hun hadde "begge deler" Lenke til kommentar
trudel Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jepp, you're up chairgame! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Da tar jeg et nytt spm pga 3 timers regelen. Joey er en Spin-off serie av Friends. Vi ble kjent med Joey i Friends og hele serien rundt han ble "spinnet på" karakteren Joey og hans videre liv. Noen har hevdet at Friends er en "spin-off" serie av en annen kjent amerikansk komedie serie satt til NY. Dette er dog ikke riktig, men det er sant at en av seriens karakterer spilte i over 20 episoder av serien totalt samt var med i hele 2 år før Friends gikk på luften. Nemlig karakteren Ursula Buffay. I Friends møter vi to av karakterne fra denne tv-serien. Hvem spiller den blonde damen som prater med Phoebe, men feilaktig tror hun er Ursula? Endret 3. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Spør nå heller om ting fra Venner for livet, ikke om ting før og etter, men fra selve serien Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Agreed. Men nett for å prøve å svare: Lisa Kudrow spelar jo begge rollane, både som Ursula og som Phoebe i Friends. Ho spelar også Ursula i frå denne andre serien. Det var forresten eit forvirrande spørsmål. "Hvem spiller den blonde damen som prater med Phoebe". Den blonde dama antar eg å vere tvillingsystera Ursula frå Friends, med mindre du er i den andre serien no. "...men feilaktig tror hun er Ursula?". Nett den forstod eg ikkje. Kvifor skulle Ursula tru ho er Ursula når ho faktisk veit at ho er Ursula? Nei, eg stemmer for eit spørsmål frå episodane i serien. Reknar forresten med det er serien Mad About You du snakkar om? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, Helen Hunt snakket med Phoebe en gang på Central Perk, da hun trodde det var Ursula? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vel, Helen Hunt snakket med Phoebe en gang på Central Perk, da hun trodde det var Ursula? riktig. spm ble nok litt forvirrende ja, måtte forandre da JS riktig skrev at jeg burde holde meg til "Friends" universet. din tur, back to the roots da. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvem var Hoyt? (hint, ikke en ekte person) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Pingvinen til Joey (tipper for eg husker ikkje navnet)? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, det er Hugsy Jeg mente at Hoyt egentlig ikke finnes Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, det var Maurice Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er mannen Joey ser for seg at Monica gifter seg med, da hun er desperat etter å få barn. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvor mange skuespill har Joey vært med i? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 - Den der han må dra med et romskip - Der han spiller Freud kommer ikke på noen flere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jo, Macbeth og (vi så han aldri i det stykket, men de snakket om det) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Her skjer det lite. Kven sa dette: "I am better than great, I am good!" Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Høres ut om noe Joey ville sagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå