Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I'll pass... Nokre andre får legge ut eit spørsmål. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva heter karakterene Joey har spilt i Days of our lives? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dr. Drake Ramorey, tvillingsbroren hans og hun dama (husker ikkje navnet). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, spørsmålet var hva de het... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Beklager. Dr. Drake Ramorey, Ray Ramorey (?) og... den siste husker eg ikkje... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg spurte hva de het Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dr. Drake Ramoray, Stryker Ramoray og Drake Ramoray's kropp med hjernen til ei dame, vart namnet hennar nevnt? Føler Allison eller noko. Venene gav han også ein karakter som Hans Ramoray, tvillingbror til Drake, noko som skulle forklare ein gal damefan kvifor Joey var på TV og i leiligheiten hans samtidig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja navnet hennes ble nevnt, en hel episode var jo omtrent med kun henne Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, veit. Hugsar ho forklarte korleis han skulle spele den rolla osv., men så var det namnet då. Kan du gje meg ein forbokstav? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei. Hint: Susan Sarandon Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja, er ho som spelar karakteren, men det var namnet då. Å, Julia? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da får proffene steppe inn: Dr.Drake Ramoray Stryker Ramoray Jessica Lockhart takk for maten . . . Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ah, you take all the fun out of it! Jessica, ofcourse. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jah da fyrer jeg av neste. I opptakten til sendestart var serieskaperne innom flere titler for det som endelig skulle bli "Friends". Av de 5 alternativene under var det 4 som var aktuelle og 1 som er fiktiv. Finn alternativet jeg har diktet opp. ¤ Friends Like These ¤ Friends Like Us ¤ Friends in NY ¤ Across the Hall ¤ Insomnia Cafe Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Insomnia Cafe? No tippar eg litt igrunn. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Friends i NY? dette er riktig. utrolig at forslaget Insomnia Cafe var en av kanidatene. Hadde serien blitt like populær da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå