Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ahrg, vel, han er vel faktisk blitt vist ein gong, iallfall litt av han. Eg veit at eg veit det, men kjem berre ikkje på kven det kan ha vore. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jaja, det er godt det regner menn Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ah, hehe, takk for den. Mr. Garabaldi var i lag med far til Chandler, og han spelte piano då han/ho song it's raining men i Las Vegas. Litt usikker på nett det med at han var ilag med faren, men det var iallfall noko homoseksuelt der som Chandler fortalde om. Han vart vel vist ved pianoet? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Correctomundo! 10 poeng til deg Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Finally. Kvifor kjøpte Phoebe eit trommesett til Joey, og kva burde ho ha kjøpt? (litt tricky spørsmål kanskje, men trur de skal skjøna kva eg vil fram til) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hun burde ha kjøpt en en fisk til å ha i akvarium for rachel er livredd det. Hun kjøpte trommene i håp om at Rachel ikke ville bo hos Joey lengre og heller flytte inn igjen hos henne Jeg stikker ut nå, noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jadå, riktig det. Eg kjører på med eitt til eg då når eg fyrst er igang Kvar reiste Chandler for å gjere ferdig forholdet mellom han og Janice? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jemem. Jemen. Endret 31. juli 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Yemen faktisk, men greit, du skal få den. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Nei, det er Jemen. Hvor gammel var Chandler da han begynte å røyke? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei nei nei, det er YEMEN, skjerpings no. Begynte ikkje Chandler å røyke etter at foreldrene hans skilde seg? 10 år eller noko sånt? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Jo, det gjorde han, men han var 9 år. Men det er Jemen, søk det opp. Vi snakker ikke engelsk her. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hehe, greit greit, har vore ein del innpå eit engelsk forum i det siste, og ser alltid med engelsk tekst eller ingen tekst. Så vart eg kanskje litt opphengt i at du skreiv "JemeM" fyrste gong og . Men får eg neste spørsmål då? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Lol, det så jeg ikke! Uansett, din tur. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ok, here goes: Kva lydar var det Ross skulle hente på ein CD då han framførte "musikken" sin for gjengen? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Det stemmer fra 1.post: - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. I de fleste episodene av serien bor Joey/Chandler og Rachel/Monica i leilighet nr 19 og 20 i by-gården. I starten av serien var dog nummerne på leilighetene noe annet. Disse ble byttet da de orginale nummerne ville tisli at de to leilighetene lå på grunnplan. Men vi vet jo at leilighetene ikke ligger på grunnplan (ref trappen b.l.a). Dette var en så stor "glippe" at serieskaperne valgte å gjøre om tallene. Hva var de to orginale nummerne til leilighetene i starten av serien? Endret 2. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 4 og 5? corecto amondo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå