JimRamse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 L@sse hadde riktig gjenstand, å GoldMarvin valgte riktig episode, men ikke helt riktig gjenstand Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Ikke lett å finne vanskelige spørsmål når opptil flere i tråden har sett hele serien sikkert 4-5 ganger. Nevn alle personenes fulle navn. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Chandler Muriel Bing Rachel Green Joey Tribianni Ross Geller Monica Geller Phoebe.... helvete! hva var etternavnet hennes da? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Chandler Muriel BingRachel Green Joey Tribianni Ross Geller Monica Geller Phoebe.... helvete! hva var etternavnet hennes da? 9008904[/snapback] Phoebe heter Buffay til etternavn, men Joey heter Joseph + ett mellomnavn som jeg ikke husker i farten. Marvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Chandler Muriel Bing, Phoebe Buffay og Monica Geller (til tross for en glemt "E." vi aldri får vite hva står for) godkjennes. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Chandler Muriel Bing, Phoebe Buffay og Monica Geller (til tross for en glemt "E." vi aldri får vite hva står for) godkjennes. 9008940[/snapback] Rachel heter selvsagt Rachel Karen Green (er vel egentlig det mest kjente mellomnavnet). Navnet til Joey får vi vite når det er en som skjeller ham ut (kanskje den episoden hvor hun er på besøk fordi faren er utro), og han svarer Why are you middle naming me. Jeg må innrømme at jeg tittet på dvd profiler'en min for å huske navnet hans, så jeg får vel kanskje la noen andre skrive dette? Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? Marvin Endret 5. juli 2007 av GoldMarvin Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? 9009041[/snapback] Når hun en gang kjøper aksjer, kjøper hun i MEG, fordi det inneholder alle initialene hennes. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Chandler Muriel Bing, Phoebe Buffay og Monica Geller (til tross for en glemt "E." vi aldri får vite hva står for) godkjennes. 9008940[/snapback] Rachel heter selvsagt Rachel Karen Green (er vel egentlig det mest kjente mellomnavnet). Navnet til Joey får vi vite når det er en som skjeller ham ut (kanskje den episoden hvor hun er på besøk fordi faren er utro), og han svarer Why are you middle naming me. Jeg må innrømme at jeg tittet på dvd profiler'en min for å huske navnet hans, så jeg får vel kanskje la noen andre skrive dette? Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? Marvin 9009041[/snapback] Rachel Karen Green Monica E Geller Ross Geller Phoebe Buffey Joseph Francis Tibbiani Chandler Muriel Bing Endret 5. juli 2007 av Marbash Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Ross Eustace Geller Phoebe Buffay-Hannigan Monica E. Geller-Bing Rachel Karen Green Chandler Muriel Bing Joseph Francis Tribbiani Jr. Noen av disse navnene får vi ikke høre om i serien, jeg sakset fra Wiki. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Da er jeg spent på å høre hvilke navn du ikke har i serien, Tiamin. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Ikke det, nei? Nei, da kan vel hvem som helst komme med nytt spørsmål, da. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 ok, er litt lett men men. Hva handler drømmen til Chandler om i den første episoden? Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? 9009041[/snapback] Når hun en gang kjøper aksjer, kjøper hun i MEG, fordi det inneholder alle initialene hennes. 9009193[/snapback] Husker det selvsagt når du sier det Hva er navnet på eiendomsmegleren til Monica og Chandler ? Marvin Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? 9009041[/snapback] Når hun en gang kjøper aksjer, kjøper hun i MEG, fordi det inneholder alle initialene hennes. 9009193[/snapback] Husker det selvsagt når du sier det Hva er navnet på eiendomsmegleren til Monica og Chandler ? Marvin 9009331[/snapback] Nancy Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Er det forresten mulig å spørre når/hvor vi får vite Monica sin E? 9009041[/snapback] Når hun en gang kjøper aksjer, kjøper hun i MEG, fordi det inneholder alle initialene hennes. 9009193[/snapback] Husker det selvsagt når du sier det Hva er navnet på eiendomsmegleren til Monica og Chandler ? Marvin 9009331[/snapback] Riktig Nancy 9009337[/snapback] Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hva handler drømmen til Chandler om i den første episoden? Endret 5. juli 2007 av Marbash Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva handler drømmen til Chandler om i den første episoden? 9009385[/snapback] Ingen som vil svare? Kan prøve igjen jeg. Er det den drømmen hvor han er naken, og så henger det en telefon "der", og så ringer mora hans ? Noe han synes at er veldig rart, fordi at hun ringer nesten aldri. Marvin Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hva handler drømmen til Chandler om i den første episoden? 9009385[/snapback] Ingen som vil svare? Kan prøve igjen jeg. Er det den drømmen hvor han er naken, og så henger det en telefon "der", og så ringer mora hans ? Noe han synes at er veldig rart, fordi at hun ringer nesten aldri. Marvin 9009742[/snapback] Korrekt! Må nesten si atjeg hadde blitt veldig skremt hvis jeg hadde hatt en slik drøm selv. Din tur hvert fall Marvin. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tar en som jeg i utgangspunktet tror at er veldig vanskelig, men her inne virker det som om alle kan alle episodene utenat..... Hva betyr "We should do this again" på dating språket ? Marvin Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Your never going to see me again. eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå