Reeve Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Etter tråden "Alt om Friends" dukket opp, har jeg og et par andre hatt lyst til å lage en Friends Quiz. Derfor lager jeg denne ------------------------------ REGLER FOR FRIENDS QUIZ - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. - Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (heller ikke bildesøk eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv. - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål. - Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder. Ellers er det vel standard quizregler. Vær snille og kom med gode spørsmål Hvis en person svarer på et spørsmål, og ikke har tid til å komme opp med nytt spørsmål, vær vennlig å skriv dette, så noen andre kan komme opp med et nytt spørsmål. Dette er for å få litt aktivitet i tråden. EDIT: Hvis det er noe dere ønsker av regler o.l. så send meg en PM ------------------------------ Jeg begynner med en lett en. Hva heter tvillingsøsteren til Phoebe? Endret 26. august 2007 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ursula, ho som juger for kjæresten sin på Halloween ^^ Øhm... Hvem er det som nynner på Bom Chicka Wah wah sangen i en episode? Usikker hvem. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Bleh, too late. Endret 24. juni 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ursula, ho som juger for kjæresten sin på Halloween ^^ Øhm... Hvem er det som nynner på Bom Chicka Wah wah sangen i en episode? Usikker hvem. 8933487[/snapback] Hvis du ikke vet svaret selv, kan du ikke bruke det som et spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvis du ikke vet svaret selv, kan du ikke bruke det som et spørsmål. 8933582[/snapback] Da fortsetter jeg, siden jeg også visste svaret på den forrige. Hvilken av karakterene har vært gift med en homofil kanadisk is-danser? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg kan svaret, usikker på episoden -.- Fortsatt MITT spm som gjelder. Edit: Skriv svaret, da. Endret 24. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg kan svaret, usikker på episoden -.- Fortsatt MITT spm som gjelder.Edit: Skriv svaret, da. 8933740[/snapback] Vel, hvis du kan svaret, så OK. ditt spm teller. EDIT: Jeg tipper Rachel. Endret 24. juni 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Da tippa du riktig. Your turn. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Vel, jeg får "låne" spørsmålet til Tiamin som ikke gjaldt da Hvilken av karakterene har vært gift med en homofil kanadisk is-danser? 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Pheobe. 8933785[/snapback] Din tur 1 Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nevn fire kjærester Joey har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 -Rachel -Charlie - Ursula - Kathy(som også Chandler forelsker seg i) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 -Rachel-Charlie - Ursula - Kathy(som også Chandler forelsker seg i) 8936399[/snapback] Din tur å spørre 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvem er Russ? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Russ var en tannlege som Rachel datet, som så å si var helt lik til Ross. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvilken del av kroppen til Chandler kuttet Monica av ved ett uhell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå