AndyF Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 jeg/familien min har hatt Netgear WGT624 en stund nå, men sliter litt med at nettet faller ut. selv om internet er borte kan jeg gå inn på routerinstilinger osv osv. internetet kommer tilbake ved å dra ut strømmen og slå av modemet i ca 5 min. noen som vet hvorfor dette skjer? og om det er en enklere måte å "reboote" nettverket? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvilket modem og hvilken leverandør er det du har? Slokner ADSL/DSL lampa på modemet når internett faller ut? Endret 24. juni 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ikke minst: Brukes det bittorrent i huset? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 modemet heter zyxel 650R-T3 levrandør er tafjord mimer lyset skal jeg sjekke neste gang det faller ut bittorrent brukes noen ganger, men kun av meg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er det en sammenheng i frakobling av nett og bruk av torrent? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) hvis bittorrent ikke blir begrenset og spiser hele linjen har den en tendens til å dette ut, men faller ut ofte selv om bittorret ikke er på edit: kan vel også legge til at interneten ofte faller ut når jeg laster ned ikke-bittorrenter som tar hele linjen Endret 24. juni 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg erfarer samme problem. Nettet detter ut hvert 10 min, og varer i ca. 1-3 min hver gang. Signalstyrken mellom Aksess Punkt og Router er 20% og mellom aksesspunkt og meg 80%... PS: Kan 20% signalstyrke være årsaken til at nettet detter ut eller strupes en gang i blant? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ZyXEL er elendig på bittorrent. Hadde et P-660 fra NGT og det falt ut bare man tenkte på å laste ned. Tipper bridge mode med en bra router bak (f.eks DIR-655) vil gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå