Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 fordi det er grise dyrt, gjør alt får å få tak i en mac til en fornuftig pris.. Lenke til kommentar
messo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 fordi det er grise dyrt, gjør alt får å få tak i en mac til en fornuftig pris.. Joda, forstår det. Vi får håpe ryktene om lavere pris på nye MacBook'er slår til Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette er jo litt interessant, på apple sine sider såtr det "utsendelse innen 24 timer" på macbook, dama bestillte i dag en slik macbook, og den estimerte utsendelsesdatoen ble satt til 1 novemcer, som jo er torsdag... Utsendingsdato er noe annet enn mottagerdato Det vet jeg, og utsendelsesdataoen er som sagt satt til 1 november. (mottakerdatoen er senere). AtW Lenke til kommentar
messo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Denne er verdt å merke seg: Vista raskest på en MacBook Pro! Selv Ailenware laptoper måtte gi tapt i kampen om best ytelse når man kjører Vista. Dette er ganske bemerkelsesverdig, spesielt med tanke på at Apple har den letteste, tynneste og desidert peneste maskinen! ... for ikke å snakke om at Apple egentlig ikke lager PC-er for windows, men for OS X. Link til forumtråd på macrumors.com Endret 30. oktober 2007 av messo Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 For min del håper jeg at det er tomme rykter. Jeg kommer helt sikkert til å bli fornøyd med min nye MB, men det er alltid litt kjipt å vite at hvis jeg hadde ventet to uker hadde jeg fått noe helt nytt. Jeg slipper hvertfall unna barnesykdommer da. Lenke til kommentar
messo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sluffy: Det HAR kommet en ny MacBook. Eller. Ikke ny, men oppgradert. Les mer her. Den største oppgraderingen er skjermkortet, som nå skal yte greit på de fleste av dagens spill. (nei, ikke de sykeste spillene som Crysis osv). De har oppgradert til SantaRosa brikketsettet fra Intel, som i praksis gir en stor ytelse pga høyere minnehastighet blant annet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sluffy: Det HAR kommet en ny MacBook. Eller. Ikke ny, men oppgradert. Les mer her. Den største oppgraderingen er skjermkortet, som nå skal yte greit på de fleste av dagens spill. (nei, ikke de sykeste spillene som Crysis osv). De har oppgradert til SantaRosa brikketsettet fra Intel, som i praksis gir en stor ytelse pga høyere minnehastighet blant annet. Stemmer det. Dårlig skrevet og dårlig research fra min side. Skulle ønske jeg hadde litt mer tålmodighet (og visste litt mer) sånn at jeg fikk med oppgraderingen, men største "frykten" var/er at en helt ny skal komme. Shit happens, noen må jo også være den siste som kjøper før en oppgradering kommer, og det ser ut som det ble meg denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå