Exentler Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) jeg har på jakt etter nytt headset. har sett litt på det pc 160 fra sennheiser, men prøvde det på tg og da satt det på ørene. jeg vil jeg gjerne ha noe i samme kvalitet bare at det sitte rundt ørene. jeg vil at det skal vare en stund og ikke bli ødelagt med engang. (kvalitet) noen forslag ? Endret 24. juni 2007 av Exentler Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Dududu Hans, eg har spelt med dette: Koss SB45 og synes det er topp til den prisen. Men om du vil legge litt meir i det, så kan du gå for eit dyrare Steelsound headsett.. Utan at eg har for mykje erfaringar med dei.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 kjøp plantronics eller noe fra sennheiser. jeg har hatt både icemat og koss men de bare knekker:S Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 det plantronics så da veldig vondt å ha på seg Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 det plantronics så da veldig vondt å ha på seg 9121749[/snapback] neinei, jeg sitter jo med det hele dagen:p kan bli litt svett men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå