Mr.Hbbz Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg innstalerte og fyrte opp Asus Probe 2 programmet som lå på hovedkort cden min. Jeg har dette hovedkortet: P5N32-E SLI. Jeg lurer på hva denne advarslen er. + 3.3 volten hva er det for no? Er det noe jeg kan gjøre med dette? Er det strømforsyningen som gir for lite strøm? Screenshot: Screenshot Vet heller ikke om denne posten er postet i riktig forum. Ole-Kristian Blom Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvordan strømforsyning har du? Den meldinga KAN komme av at 3,3V på PSU'en sliter så jeg ville sjekket PSU'en Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har en X-Gear 400 watts strømforsyning Er vel ikke av aller beste kvalitet akkuratt. Er bare midlertidig til jeg får kjøpt ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 For sikkerhets skyld, dobbeltsjekk med et multimeter. Det kan være programvaren måler feil. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei. Tror du skal ta målingen med ASUS Probe med en klype salt. Jeg har akkurat samme problem, spenningen er helt gal i henhold til målingen der.Og den viser også temp. på CPU Og hovedkort (ASUS M2N32 SLI-Delux )på ca. 60 grader. I BIOS er temp på "normale" 53, og 44 grader. Jeg prøvde også Everest home edition, også den målte helt feil. Den måler cpu kjerne 2,5 v til 0,08v. Maskinen går helt fint den,ikke noe antydning til problem, så målingen må være feil. Godt å vite at man ikke er alene om slike problemer :-) Mvh Mpeg Lenke til kommentar
gxi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 3.3V er ikke kritisk. Brukes nesten ikke. Så lenge den ligger over 2,5V skal det aldri være noe problem. At noen spenninger er for lave i følge software betyr ikke at noe er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå