Stian89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei. Har ei vennine som har anskaffet seg en SanDisk Sansa e260. Etter 10-15 minutter på IM, klarte hun endelig å forstå hvordan man overfører sanger via windows explorer. (win xp maskin). Problemet er at når spilleren skal kobles til en maskin med vista på, dukker det opp en melding som sier at "windows må installere drivere", og man får videre beksjed om å sette inn cd'en som fulgte med mp3 spilleren. Vista finner selvsagt ikke en dritt, og klarer ikke bruke mp3 spilleren. Problemet er videre at jeg aldri har prøvd vista, og kommer heller aldri til å gjøre det, ergo kan jeg lite om det. Jeg er en trofast linux-mann, og spesielt når alt dette skal gjøres over IM med ei jente som ikke kan opp ned på en datamaskin, er saken litt krøkkete. Har noen støtt på samme problem med denne spilleren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 gå på innstillinger på spilleren og sett den i MTP modus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå