_Rønning_ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe meg et nytt skjermkort, eneste problemet er at jeg ikke har spesielt mye peiling på dette.. Så det jeg lurer på er om noen har lyst til å hjelpe meg med å finne et passe skjermkort som kan drive spill som Splinter cell double agent og assasins creed.. dette vil kreve bla pixel shader 3. Men helst ikke det dyreste og sykeste som finnes, bare så jeg får spilt spillene uten lagg! Takker for all hjelp jeg kan få! mvh Rønning Lenke til kommentar
techs Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nå ser det ikke ut som så veldig mange har erfaring med disse to spillene, inkludert meg. Men det kan ikke sammenlignes med noen andre spill? Også er det greit og få vite resten av maskinvara di, med tanke på om du har PCI-X eller et AGP spor på hovedkortet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, gjerne litt mer info om maskinen du allerede har. Også budsjettet ditt må jeg vite.. Blir umulig å foreslå noe uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå