Gå til innhold

Hvor kan eg kjøpe stativ til PS3 spilla mine ?

albions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er laget noe spesifikt til PS3 av oppbevarings stativer, dessverre.

Det du kan gjøre er å kjøpe en CD/DVD hylle som f.eks denne. Der kan du justere høyden på hyllene som du selv ønsker. Da har du en fin oppbevaringsplass til både PS3 spill med sine uorginale cover, og vanlige DVD filmer.

Lenke til kommentar
Eler du kan bare ta mål av spill-coverene, og bygge den selv.

Da får du noe å gjøre på om kveldene, og du bestemmer designet selv(det er det beste).

Slipp deg løs:P

8938235[/snapback]

Er for lat til å jobbe om kveldene, 7-15 får holde :tease:

Lenke til kommentar
Mente det slikt at PS3 covrene er litt kortere enn de orginale DVD covrene som X360 og Wii har. Var ikke vondt ment, bare mangel på andre ord.

8951496[/snapback]

Trodde heller ikke det var vondt ment, det var bare litt rart formulert :) Og jeg viste faktisk ikke at de var litt mindre, så da lærte jeg noe nytt idag og..

Theenks

Lenke til kommentar

Der er uorginal i forhold til vanlige DVD cover, altså litt mindre i høyden. Derfor jeg også foreslå den DVD reolen som jeg gjorde siden du kan justere høyden på hyllene fritt, samt den koster under 400 spenn og er et rimelig kjøp.

Lenke til kommentar
Det er ikke den beste løsningen for meg i alle fall, har 10 tommeltotter med 20 i reserve om det skulle trenges. Skal jeg lage en DVD hylle ender jeg opp med fuglekasse :p

8940971[/snapback]

Om jeg skulle lage en hylle selv, ville det nok endt opp med ekko av banneord, hull i veggen på hammeren, og masse flis!

KJØP hylle! Da blir det best.. Med mindre man er snekker eller no slik.

Man kan jo kanskje lage hylle i sløyden eller noe slik da, bare får å ha noe å gjøre der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...