Lorith Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg prøvde her en dag og laste inn en ny tilleggs patch til World of Warcraft, men ved slutten av installasjonen kommer det en feilmelding hvor det sto at det hadde skjedd noe feil med patchen. Jeg lukket ned feilmeldinga og skulle prøve igjen, men jeg får ikke åpna WoW.exe noen steder, ikonet har byttet form og det kommer bare en boks der det står at windows søker etter innholdet eller noe. Nå står det ingenting lenger - exe fila har ingen effekt. Men det rare er at jeg har alt jeg burde trenge inne i wow mappa i C:, så hvorfor finner ikke .exe fila spillet? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 det høres ut som den "filen" du klikker på bare er en link. Det virker også som om linken ikke llenger finner den ekte .exe filen som dne linker til. Dette har sikkert å gjøre med den feilede patchingen. Du må nok sansynligvis reinstallere WOW for å reparere denne feilen, men det kan være at hvis en kompis av deg kan sende deg hoved .exe filen så kan kanskje spillet klare å reparere de filene som er feile eller manglende selv gjennom path-prosessen. Kanskje verdt å prøve dersom du har tregt internett og ikke vil patche alt omigjen. -Stigma Lenke til kommentar
Lorith Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Fikk en kompis til å sende meg fila over, som jeg lagra inni wow mappa i C: - det fungere nå. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå