salah Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Ja, har langt hår, som er på 10 CM. Håret ble glattbarbert i november og har latt den vokse siden da, ingenting av det er klipt, så det har voks like mye bak og foran. Men nå begynner det bare å bli stygt, krøller seg (ikke mye, men lite) sammen, ser veldig ustelt ut o.l., så trenger ny frisyre. Har noen forslag til en fin frisyre, gjerne med bilder? EDIT: La til et bilde nå. Endret 24. juni 2007 av salah Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Legg ved bilde av håret ditt/deg. Så er det lettere og se hva som passer deg. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Herregud. 4 tråder på forsiden hvor trådstarter spør etter hva slags voks han skal bruke, hvorfor ikke bare lage en fellestråd hvor man tar alle spørsmål angående voks og bruk av det? Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Herregud. 4 tråder på forsiden hvor trådstarter spør etter hva slags voks han skal bruke, hvorfor ikke bare lage en fellestråd hvor man tar alle spørsmål angående voks og bruk av det? 8936405[/snapback] Har du lest hva jeg skriver i det hele tatt..? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Herregud. 4 tråder på forsiden hvor trådstarter spør etter hva slags voks han skal bruke, hvorfor ikke bare lage en fellestråd hvor man tar alle spørsmål angående voks og bruk av det? 8936405[/snapback] Har du lest hva jeg skriver i det hele tatt..? 8937358[/snapback] Egentlig ikke. Jeg bare valgte ut en tilfeldig tråd som spurte om råd til sveis/voksbruk å rette min frustrasjon mot. Det er så satans mange tråder om dette her. Hvorfor kan dere ikke bare bruke HÅRTRÅDEN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå