eikum Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei. Vet ikke om dette er riktig sted for å plassere dette innlegget, men tar sjansen.. Når jeg åpner opp et emne, ser kommer ikke alle innleggene opp, men bare starten liksom.. (dårlig på å forklarer ting, så slag med et bilde) Jeg liker ikke dette, er det mulig å få alle innleggene postet? at alt står der, sånn som det var før. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du velger dette øverst, til høyre for tittelen på tråden. Outline / Standard / Linear+. Velg standard her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sjå FAQ-en. Øvst til høgre står det Trådet · [ Standard ] · Lineær+. Trykk på Standard og det vil ordne seg. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 takker:) Utrolig flaut at jeg ikke har sett dette før, hehe.. Takker:) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg