Ranger_one Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Reinstallerte en maskin nr 2 i går fordi det er en del spill som Xp ikke liker helt. La inn Windows 98 SE og regna med at jeg måtte kjøre en del oppdateringer. Så jeg ble noe forundret da jeg ikke fant noen oppdateringer der... men fikk ett tips om at jeg måtte ha nyeste IE installert, så jeg lastet den ned fra MS sine sider og la den inn. Fortsatt ingen oppdateringer, forsøkte i dag også, siden det kansje kunne være ett problem med serveren, men nei. Har også sjekket versjonsnr i IE og den sier korrekt nok at jeg kjører IE 6. Er det noen andre enn meg som har dette problemet?, og evt kjenner til en måte å løse det på?. Hilsen Henning Lenke til kommentar
Invert Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hmm, microsoft erklærte vel microsoft windows 95/98 for døde ? eller tar jeg feil, tror de har kuttet ut support/update til win98 da, noen får rette meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 enda et godt argument for å piratkopiere. de er faen ikke lite frekk som tillater seg å "ta ut" slike produkter som har vært i salg helt fram til nå. I teorien kunne jeg bare hatt win98 i et år ellerno og nå skal jeg faen ikke få supporten jeg har betalt for Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg tror du tar feil. Er ikke lenge siden jeg lastet ned uppdater til win98. Men husker for lenge siden at jeg hadde det samme problemet etter en reisntalasjon. Når den søker etter oppdateringer spør den om du vin innstalere noen programmer den trenger, men det gjorde den ikke hos meg. Etter en del leting fant jeg de hos Cnet, men husker ikke hva den hett eller noen nermere detaljer. Men det merkelige er at den ikke innstalerer det automatisk. Er ikke lenge siden jeg satte opp en Win98 fra starten, og da gjorde den det greit. Lenke til kommentar
Ranger_one Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Det jeg mente også, greitt at de ikke utvikler noen nye patcher eller sånnt, men de allerede eksisterende oppdateringene burde jo ligge der Det rare er at noen av feltene på siden er merket som om det var noe der, men når jeg sjekker så er det ingenting, står også 0 ved siden av, Kan det være noe feil i browser instillingene?. Hilsen Henning Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Forsøkte nettopp på en maskin med 4.10.2222A installert, som aldri har vært oppdatert. Fant Windows Update OK, lastet ned 2 oppdateringer til install programmet, og så fant jeg 15 kritiske og 11 standard oppdateringer. Det er Win95 og 3.11 som det er slutt på support for. Lenke til kommentar
Ranger_one Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Vel, virket ikke som om så mange hadde problemet, men jeg poster nå enn løsningen her sånn just in case, takk for svar forresten. Jeg fant ut at klokken på systemet var justert til år 2005, da jeg endret dette til 2003 så kom alt sammen tilbake I 2005 bør altsa alle ha oppgradert til win XP eller nyere Hilsen Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå