Gå til innhold

PS3 kontra X-box 360

klidep

Anbefalte innlegg

Konstaterer med noe skadefryd at nye X-box 360 har en lei tendens til å dø på seg, tilsynelatende uten årsak.

Temmelig mange sliter med boxer som går i rødt. The red ring of death.

Se artikkel i VG:

VG

Se en Jonny Cash vesjon av problemet (hysterisk morsom):

You Tube

Når alle de "angrende kjøpere" av PS3 klager over "noe høyt" lydnivå, manglende rumblestick og andre sekundære mangler så blir dette for bagateller mot konsoller som brenner i filler.

Når PS3 i tillegg har blu-ray (undervurdert verdi) og de mange andre fordeler med seg så synes jeg debatten blir noe tåpelig.

Forstår at prisdifferansen på 2 - 3 tusen betyr mye for tenåringer og folk uten inntekt, men for en vanlig lønnsmottaker er valget svært enkelt.

Det blir som å velge mellom et hotelrom med boblebad mot et rom med dusj i korridoren.

Har du råd til det, ja så er valget svært enkelt.

Særlig når du skal bo der i mange, mange år.

Endret av klidep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange tråder av denne typen har vi nå? Håper den får en snarlig død.

8932697[/snapback]

Jeg har ikke sett mange av disse her. Men mulig jeg burde lett lengre nedover i rekkene.

Adm kan gjerne slette denne om dette bare er gammelt oppgulp. I så fall beklager jeg. Nyheten om at x-box dør er kanskje heller ikke av ny dato? Det er noe som ville vært av betydning for meg om jeg skulle handle konsoll i dag.

Lenke til kommentar

Oi dæven for en seriøs post! Du klarer tilogmed å legge til en sang.

Du kan jo gå å spille alle spillene dine da, de som vi med 360 ikke har spilt, hvilke blir det? tre spill?

Ikke missforstå, jeg har en PS3 hjemme å, men du virker utrolig useriøs.

Lenke til kommentar
Jeg har fint råd til PS3. Men jeg vil ha en maskin med spill. Ikke en filmviser.

8932779[/snapback]

Spill kommer, i mengder. Om 3-6 måneder er ikke mangel på spill et tema mer.

PS3 velges bort av feile årsaker nå.

Lenke til kommentar
Oi dæven for en seriøs post! Du klarer tilogmed å legge til en sang.

Du kan jo gå å spille alle spillene dine da, de som vi med 360 ikke har spilt, hvilke blir det? tre spill?

Ikke missforstå, jeg har en PS3 hjemme å, men du virker utrolig useriøs.

8932742[/snapback]

Beklager så mye. Skal skjerpe alvorsgraden i mine innlegg.

(Har ikke tatt meg tiden til å lese gjennom dine 2000 + innlegg som sikkert er av det seriøse slaget alle sammen.)

Lenke til kommentar

Ps3 vs Xbox360 er en ELENDIG emnetittel når saken gjelder antallet defekte Xbox360'er og en sak i vg om problemet.

Når saken i tillegg postes i sonyforumet, er det nok til stengt tråd.

Husk også det jeg har sagt før ang tråder som kun er lagd for å provosere/skape kaos. Denne tråden ligner mistenkelig på noe sånt.

EDIT: Ser videre at linkene i tråden brukes til å argumentere videre for den evigvarende xbox360 vs ps3 og prisforskjell og så videre og så videre.

Og vet du hva, det har vært gjort FØR. Og det har vært stengt FØR :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...