_melon_ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja da var det tid for ny tlf. Har sett litt på forskjellige Nokia modeller og hva jeg ønsker/trenger meg. Blant annet har jeg sett på Nokia e65. Men tror den blir for avansert. En telehus mann sa at 6288 var en god tlf. Kan noen gi meg tips om hvilken tlf som passer det jeg ønsker? Og om 6288 er bra? Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: ikke nødvendig -Email klient: Nei. Form: -Format: Klapp eller skyv -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Neitakk. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm:Kan ikke noe om skjerm, men den bør være litt god -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Helst Nokia. Kan undertvil gå til SE -Kamera: Ja. -Videokamera: tja -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): ja -Minne: Bør være plass til noen sanger og bilder -Minnekort?: ja -MP3: tja ikke nødvendig -Triband: nei -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ikke viktig -Radio:fordel -Bruksområder: Sender veldig mange meldinger. Så må være en tlf som tåler å bli trykt på. Ellers er det mest ringing også tar jeg noen bilder. Thats it.. :!: Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hold deg langt unna Nokia 6288, har forgjengeren til denne (Nokia 6280) og den er veldig slarkete i skyvemekanismen. Har kikka på 6288 som ny telefon, men den lider av samme feilen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå